راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان مدیریت و ثبت فروش سهام عدالت از طریق اپلیکیشن کیپاد فراهم شد

مشمولان سهام عدالت که در طرح آزادسازی، شیوه سهامداری مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند با نصب اپلیکیشن کیپاد (کیف پول همراه پاسارگاد)، می‌توانند وضعیت سهم‌های موجود در سبد دارایی خود را مشاهده و در روزهای آتی در صورت تمایل تا 30 درصد از سهام خود را به فروش برسانند.

اپلیکیشن کیپاد محصول بانک پاسارگاد، از نخستین درگاه‌های غیرحضوری سهام عدالت است که بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، امکان مشاهده دارایی سهام عدالت به تفکیک شرکت‌های بورسی، تعداد و ارزش هر سهم را فراهم کرده است.

در شرایط سخت شیوع کرونا، اپلیکیشن کیپاد در تلاش بوده است تا با فراهم‌آوردن امکان مدیریت سهام عدالت بدون نیاز به مراجعه حضوری، تمهیداتی را برای رفاه حال کاربران خود فراهم کند. به عبارت دیگر، دارندگان اپلیکیشن کیپاد می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک و یا داشتن کد بورسی به صورت غیرحضوری و تنها با چند کلیک سهام عدالت خود و حتی اعضای خانواده‌شان را مدیریت کنند.

از مزایای استفاده از کیپاد برای مدیریت و فروش سهام عدالت این قابلیت است که در این اپلیکیشن علاوه‌بر امکان مشاهده صورت وضعیت سبد دارایی، ارزش و قیمت روز سهام، امکان ثبت سفارش غیرحضوری فروش برای کلیه افراد بر اساس شماره شبای تمامی بانک‌ها که در سامانه سهام عدالت اعلام شده است، وجود دارد و مبلغ فروش سهام به همان شبای اعلام شده واریز خواهد شد.

همچنین، بر اساس اعلام سخنگوی ستاد راهبری آزاد‌سازی سهام عدالت، امکان انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولین محترم سهام عدالت تا ساعت 24 مورخ ۹۹/۳/۲۹ تمدید شده است. لذا، کلیه مشمولین سهام عدالت که خواهان مدیریت سبد دارایی خود هستند، می‌توانند تا این تاریخ از طریق مراجعه به سایت www.samanese.ir روش سهامداری مستقیم را انتخاب و سپس از طریق کیپاد به صورت غیرحضوری سبد سهام خود را مشاهده و در نهایت مدیریت کنند.

علاوه‌بر امکان مشاهده و مدیریت سهام عدالت، از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن کیپاد امکان پرداخت عوارض آزادراهی، خرید شارژ اپراتور، بسته‌های اینترنتی، کارت‌به‌کارت،، استعلام و پرداخت خلافی ماشین، مشاهده و پرداخت قبض، دریافت رمز پویا، انتقال پول از طریق شماره موبایل و بدون کارمزد است.

برای بهره‌مندی از خدمات کیپاد می‌توانید مستقیماً از طریق مراجعه به سایت این اپلیکیشن آن را دانلود کنید.

16 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    کسی تا الان با کیپاد سهام فروخته

    1. ناشناس می‌گوید

      اره من فروختم خیلی هم ازکیپاد راضی ام

    2. س.ه می‌گوید

      آره من فروختم ولی بدبخت شدم این ۴۰روزاست یه ریال واریزنکردن خدالعنتشون کنه..دزدها

  2. Hamzeh می‌گوید

    من فروختم ولی تا الان پولی واریز نشد

  3. حسن می‌گوید

    من فروختم ولی یه هفتست خبری نیست تازه سهامم ارزشش اومده پایین

  4. ناشناس می‌گوید

    چند روز طول کشید تا واریز کنن

  5. سعید می‌گوید

    سلام‌ طریقه حذف سفارش رو چرا فعال نمیکنید سازمان بورس گفته ک میشه حذف کنیم

  6. ناشناس می‌گوید

    سلام من ۵ماه فروختم پولی واریز نشده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.