راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک سپهر اردیبهشت‌ماه بیشترین بهبود در شاخص اثربخشی کارت‌خوان‌های کشور را داشت

پرداخت الکترونیک سپهر پیشتاز شاخص اثربخشی شرکت‌های ‌psp کشور در آخرین گزارش شاپرک شد. این در حالی است که این شرکت در دو شاخص دیگر نیز همچون ماه‌های گذشته بهترین عملکرد را در سطح شرکت‌های حوزه پرداخت داشته است. شاخص اثربخشی کارت‌خوان‌های فروشگاهی فعال سیستمی این شرکت در اردیبهشت‌ماه با بهبود و روند رو به رشد همراه بود.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، بیش‌ترین تغییر در میزان شاخص اثربخشی کارت‌خوان‌های فروشگاهی فعال سیستمی بین شرکت‌های ‌psp در اردیبهشت‌ماه ۹۹ به این شرکت تعلق گرفت.

بیش‌ترین تغییر در میزان شاخص اثربخشی کارت‌خوان‌های فروشگاهی فعال سیستمی در اردیبهشت‌ماه ۹۹ نسبت به ماه گذشته در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، با ۰/۰۸۹ واحد افزایش گزارش شده است. جدیدترین گزارش شرکت شاپرک حاکی از آن است که پرداخت الکترونیک سپهر همچنان در نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش‌ها و تعداد دستگاه‌های کم و فاقد تراکنش جایگاه نخست را دارد.


ببینید: گزارش اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ شاپرک منتشر شد / تراکنش‌های شاپرکی دو برابر شد


بنابر این گزارش، در ماه اردیبهشت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با رقمی برابر با ۰/۰۰۸ درصد، بهترین عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش‌ها را داشته است.

پرداخت الکترونیک سپهر تنها ۶/۰۵ درصد کارت‌خوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش را داراست که در این بخش نیز در جایگاه نخست قرار دارد.

منبع روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.