سامانه حضوری و غیرحضوری ثبت فروش سهام عدالت در بانک قوامین راه‌اندازی شد

سامانه حضوری و غیرحضوری ثبت فروش سهام عدالت در بانک قوامین راه‌اندازی شد

در راستای آزادسازی سهام عدالت، بانک قوامین به‌عنوان نماینده شرکت کارگزاری ایفای نقش کرده و نسبت به دریافت سفارش فروش سهام عدالت شرکت‌های بورسی و فرابورسی اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک قوامین، با توجه به اینکه بانک قوامین تجربه خوبی درخصوص بازخرید سهام خود به‌صورت الکترونیکی (غیرحضوری) و حضوری با رعایت کلیه ضوابط و قوانین را داشته است، با استفاده از این تجربه، سامانه حضوری و غیرحضوری ثبت فروش سهام عدالت را به نمایندگی از کارگزاری راه‌اندازی کرده و کلیه مشتریانی که شماره شبای حساب بانک قوامین خود را در سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی سازی درج کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پورتال بانک قوامین به نشانی www.ghbi.ir، نسبت به ثبت فروش سهام خود مطابق ضوابط ابلاغی اقدام کنند.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/wgl3 کپی شد

74 پاسخ

  1. مسخره میکنن ن بانک کار انجام میده سایت هم قطع میگن فروش آزاد درست کنین چجوری بانک ملی با یه درخواست سهام فروش میره دوروزه دارم کد میگیرم نمیده

  2. سلام‌من‌ازطریق‌بانک‌قوامین‌سهام‌سی‌درصدی‌رو
    فروختم‌الان‌ده‌روزه‌خبری‌نشده‌کی‌پول‌فروش‌واریز
    میشه؟

    1. من هفتادودوروز فروختم به بانک قوامین هنوز واریض نشده نمیدون چه کار کنیم اگر تعدادی از مردمی که هنوز براشون واریض نشده باهم برن درب مجلس همه احتراض کنن به کارشون واریض میکنن اگر میای تا تعدادی جمع کنیم

  3. سلام.من سهام عدالتم رو۱۲خرداد فروختم الان ۲۷شده ولی هیچ خبری نیس پس کی واریز میکنیدیاکلا سرکاریه تو کل داریی مون یه سهام عدالت داریم اونم شمابکشید بالا اشکال نداره.ماکه ازدولت مهربون ودلسوزمون همه جوره میخوریم این بانک هم روش فقط بدونین خداااااااااااااااااااا هست.

    1. سلام من فروختم و تا الان۴۷۰۰ برام ریختن سهام من بانک قوامینه ولی میخوام سی درصد دیگه رو بدم نمیشه بروز رسانی نکردن سامانه رو

  4. سلام
    من در ثبت درخواست هیچ مشکلی ندارم.

    اما الآن بعد غز گذشت ۳ هفته،هنوز یک ریال هم از این سهام ۳۰ درصدی به حساب واریز نشده!!!؟

  5. بانک قوامین شعبه استادان شهر ارومیه حق مردم خوردن نداره
    از فروش سهام عدالت 532هزار تومنی فقط 1500000 تومن برای من واریز کردید درحالیکه برای همه کسانی که پرس و جو کردم مبلغ 4500000تومن واریز شده. 3000000تومن من چی شد؟؟؟ هر بار بانک مراجعه میکنم میگن به ما مربوط نیست. پس به کی مربوط میشه!!!

    1. سلام واسه من واریز شده ولی چون شرکتای مخالف باید سهام و بفروشین پول خورد خورد واریز میشه ازمن تا بحال۴۷۰۰ واریز کردن

  6. اخه با مروتااینه طریقه مشتری مداری چهل روزه در سایت قوامین سی درصد سهاممو فروختم با وجود کد بورسی و کد سجام و کد رهگیری از فروش سهام توسط بانک ولی پولی واریز نشده دگ صبرم سر اومده کفر بگم نوبت دکتر دارم چند ساله خانوادگی مشتری بانک قوامین هستیم حسابمون هم بد نیس ب محض واریز وجدان ندارم تمام حسابامو نبندم ..چ میکنین از خواب بیدار شین بابا واریز کنین بخدا رسانه ای میکنم سایت قوامین رو اعم از فضا مجازی تا رسانه میلی….؟؟،

  7. بابا همش کشکه بیشتر از ۴۰ روز ٣۰درصد سهام رو به بانک قوامین واگذار کردم کد پیگیری دادن الان هر جااا میرم کسی پاسخگو نیست حتی خود بانک قوامین ! جالبه

  8. باسلام وخسته نباشید بنده سهام عدالت همسر وفرزند زیر ۱۸ سالم از طریق سامانه غیر حضوری بانک قوامین به فروش رساندم تایید شد کد احراز هویت وکد رهگیری هم دریافت کردیم حالا متاسفانه ۱۲ روزه هیچ خبری از واریز پول نیست زنگ هم میزنم سامانه سهام عدالت میگه شما فاقد کارگزاری فروش میباشید مسولین محترم بانک قوامین من نطامی ام فوری رسیدگی کنید

  9. سلام.امروز بعد از یک ماه درخواست ۱۶۲ تومن واریز کردن سهم سهام عدالت من ۴۹۲ هزاری بود که با افزایش تقریبا ۱۸ میلیون ارزش داره ک ۳۰ درصدش میشه حدود ۴.۸۰۰ ک خورد خورد میریزن

  10. حالا سوال من اینه که از کجا بدونیم این ۳۰ درصد مارو چند فروختن ؟؟؟کدوم سامانه جوابگوعه؟؟ایا درسته که برا ۴ ۵ میلیون ۱۶۲ تومن واریز کنن اونم بعد یک ماه ؟؟!!!تازه اونم واریز کردن بخاطر نزدیک بودن عید غدیر که ی عده رو گول بزنن ۳۰ درصد دیگه شون رو بفروشن … فروش میکنن میزنن ب جیب خودشون حالا خورد خورد هم ب ما سودش رو میزنن ..انسانم آرزوست

  11. واقعا یکی هست پاسخ گو باشه من بیشتر از ماه هاست که سهم سی درصدمو فروختم هنوز یک ریال به حسابم نریختن …. آقا اگه لازم نداشتیم پس چرا خواستیم بفروشیم به خدا گرفتاریم یکی پیدا بشه از بانک قوامین که پیگیری کنه آخه تا کی این ۶۰ درصدو هم آزاد کردن ولی من یک ریال به حسابم نیومده خاهشا یکی بیاد پیگیری کنه

  12. 30درصد اول و 13تیر فروختم الان داریم میریم تو شهریور ماه هنوز پول نریختن حساب ترو ب ناموستان بریزید بخدا ماهم اگه گرفتار نبودیم نمیفروختیم

  13. 30درصد اول و 13تیر فروختم الان داریم میریم تو شهریور ماه هنوز پول نریختن حساب ترو ب ناموستان بریزید بخدا ماهم اگه گرفتار نبودیم نمیفروختیم

  14. به قران گیر این پولیم چرا نمیشه ۳۰ درصد فروختم دوتا ۱۵۰ تومن دادن اخه چرا مردمو خر فرض میکنین میزیم دارایی ۲۰۲ میلیون ریال پس کو الان ۳۰ درصد دومم میخاین ۱۵۰ تومن بدین اخهدچه بد بختی سر مردم اوردین خوب نمیدادین حالام دادین پس کو پولش نه میشه بفروشی نه اونی که فروختم هم خودم هم خانمم کو پس پولش

  15. سایت فروش خراب است بالا نمیاد . رفتم بانک قوامین میگن از تهران دستور دادن سهام را نفروشیم . واقعا متاسفم برای مسئولین این بانک

  16. من از ۱۴تیر در خواست فروش کردم تا الان که ۲۶مرداده حتی یک ریال هم به حساب واریز نکردند . بانک قوامین این چه وضعیتی ه اگه لازم نداشتیم نمی فروختیم لطفا رسیدگی کنید

  17. سلام من از ۴/۱۸تاحالا درخواست فروش زدم هرکدوم از اعضای خانوادم توی یه بانک سهام فروختن مال اوناهمه اومده فقط مال من نیومده لطفا رسیدگی کنین حتما نیاز داریم ک میفروشیم

  18. سلام بعد دو ماه که سی در صدمو فروختم یه اس اومد که مشکلی در فروش سهام ایجاد شد بانک رفتم جوابگو نیستن رنگم می‌زنیم به این و اون پاس میدن کی جوابگو لطفاااذ پیگیری کنیین مسئولین محترم بانک قوامین و سهامداران مربوط فروش

  19. من الان ۶۵روزکه سهامم رودربانک قوامین فروختم ولی هنوزیک ریال واریزنکردن پس کی میخوادواریزکنین.اشتباه کردم بانک قوامین فروختم.خوهشاپیگیری کنید

  20. سلام من روز 22تیر ماه اقدام به فروش سی درصد از سهام خودم در بانک قوامین اقدام کردم ولی هنوز بعد از پنجاه روز یک ریال به حساب من واریز نشده لطفا پیگیری کنید مچکرم

  21. سلام کسانی که پول براشون واریز نشده احتمالا به دلیل اینکه شماره تلفنی که برای سهام عدالت دادید به اسم خودتون نیست و باید برید سایت سهام عدالت شماره اتونو تغییر بدید تا بعدش بتونن براتون بفروشن.

  22. با سلام سهام دخترمو دوماه قبل به فروش گذاشتم هیچ واریزی نکردن امروز رفتم کافی نت پرس وجو کنم گفتن زیر۱۸سال سهام شون بلا تکلیف مونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی