راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه سرویس مشاوره آنلاین پزشکی در اپلیکیشن آپ

آپ از مشاوره آنلاین پزشکی آپ رونمایی کرد تا هموطنان با استفاده از یک گوشی هوشمند و به طور ناشناس در هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانند مشاوره آنلاین داشته باشند و مشکل خود را حل کنند.

یکی از زمینه‌هایی که ضرورت خدمات آنلاین در آن به‌شدت احساس می‌شود، حوزه پزشکی و درمان است. تمرکز امکانات، خدمات درمانی و پزشکان باتجربه در پایتخت و مراکز استان‌ها، دسترسی عموم افراد را به این خدمات محدود می‌کند.

در این میان سامانه‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های موبایلی جهت ارائه خدمات آنلاین روانشناسی و پزشکی طراحی شده‌اند تا این امکان را فراهم سازند که دسترسی عموم مردم به خدمات پزشکی سریع‌تر و ساده‌تر انجام شود.

اپلیکیشن آپ، بیش از ۳۰ خدمت مختلف را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. از جمله خدمات منحصر به‌فرد و جدید آپ می‌توان به سرویس مشاوره پزشکی آنلاین در اپلیکیشن آپ اشاره کرد.


دسترسی به سرویس مشاوره پزشکی آنلاین


مشاوره آنلاین پزشکی آپ

سرویس مشاوره آنلاین آپ با بهره‌گیری از متخصصان روانشناسی بستری را فراهم کرده تا کلیه هموطنان ایرانی در داخل و خارج از کشور به راحتی و تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند و به طور ناشناس در هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانند مشاوره آنلاین داشته باشند و مشکل خود را حل کنند. بیش از ۴۰۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در حدود ۴۰ حوزه تخصصی، آماده ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای به کاربران هستند.

همین حالا اپلیکیشن آپ را نصب کنید و از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین بهره‌مند شوید.

منبع روابط عمومی آپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.