راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت فناوران اطلاعات خبره در دوران کرونا چه حال و هوایی دارد؟ / کرونا و کسب‌وکارها به روایت تصویر

شیوع ویروس کرونا باعث شد کسب‌وکارها راهکارهای مختلفی را برای در امان ماندن از این ویروس در پیش بگیرند. زیاد کردن فاصله کارکنان، دورکاری و الزام استفاده کارمندان از ماسک و دستکش از راهکارهایی هستند که بسیاری از کسب‌وکارها آن را در اولویت کاری خود قرار دادند. برای اینکه تصویر روشن‌تری از وضعیت فعلی کسب‌وکارها داشته باشیم، سری به آنها زدیم و گزارش ویدیویی و تصویری را از وضعیت آنها در دوران کرونا تهیه کردیم. در این مطلب به سراغ شرکت فناوران اطلاعات خبره رفتیم.

با توجه به صحبت‌های وحید غلامی مدیر اداری شرکت فناوران اطلاعات خبره، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، در این شرکت کمیته راهبری مدیریت بحران کرونا تشکیل شد و در اولین مصوبه‌ای که خروجی این کمیته بود، سه ساعت از ساعت کاری کارمندان کاهش پیدا کرد و در دومین قدم دورکاری نیمی از کارمندان فراهم شد و تا پانزدهم اسفندماه سه‌چهارم کارمندان این شرکت دورکاری را شروع کردند. او توضیح می‌دهد: «شرکت فناوران اطلاعات خبره برای کارمندانی که به‌صورت حضوری در شرکت کار می‌کردند نیز سعی کرد محیطی امن و ایزوله را فراهم کند و در این راستا در بدو ورود به شرکت تب‌سنجی از افراد انجام می‌شود. همچنین تیم پزشکی در شرکت مستقر شد تا از نگرانی افراد برای کار حضوری در شرکت کمتر شود. همچنین وسایل بهداشتی مانند ماسک، دستکش یک‌بارمصرف و محلول‌های ضدعفونی‌کننده نیز بلافاصله بعد از تشکیل کمیته در شرکت فراهم و به کارمندان تحویل داده شد.»

در ادامه گفت‌وگوی ما با وحید غلامی مدیر اداری شرکت فناوران اطلاعات خبره را درباره اقدامات پیشگیرانه این شرکت در دوران کرونا می‌بینید.

عکاس: مهدی برهمندپور

2 دیدگاه
  1. محمدرضا دانشور می‌گوید

    بسیار عالی
    تشکر از این مجموعه بابت اقدامات زیباشون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.