راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دعوت فرابورس از متخصصان بازار سرمایه برای مشارکت در پرسشنامه راه‌اندازی و ایجاد «بازار هدف»

فرابورس ایران پیش از راه‌اندازی بازار هدف به منظور طراحی، تدوین و اجرای بهتر این بازار درصدد جمع‌آوری نظرات از کارشناسان و خبرگان بازار سرمایه است. هدف اصلی طراحی و راه‌اندازی این بازار ایجاد بستری مناسب برای شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچک استارت‌آپی و دانش بنیان و همچنین شرکت‌های غیردانش بنیان بزرگ، متوسط و کوچک (سایر شرکت‌هایی بزرگ، متوسط و کوچک دیگر که از لحاظ اندازه، موضوع فعالیت، حوزه کاری و غیره مشابه آن در بازار سرمایه وجود دارد) که به دلیل فقدان برخی از ضوابط و معیارهای پذیرش از قبیل اندازه شرکت، وضعیت مالی و عملیاتی، نوع فعالیت، داشتن زیان انباشته، دارا بودن ریسک‌ها و ابهامات مختلف نظیر وجود بندهای مختلف در گزارش حسابرس مستقل و … در حال حاضر قادر به حضور در بازار اول یا دوم فرابورس نمی‌باشند.

با این حال اعتقاد بر این است که حضور این شرکت‌ها در بازار سرمایه می‌تواند منجر به تقویت، توسعه و رشد اقتصاد کشور، بازار سرمایه، سرمایه‌گذاران و جامعه شود.

از این رو فرابورس ایران در نظر دارد تا با طراحی و ایجاد یک بازار مجزا برای این گروه از شرکت‌ها ضمن کمک به اقتصاد کشور و پاسخ به نیاز ذی‌نفعان، بستر لازم را جهت تقویت و توسعه این شرکت‌ها فراهم کند.

برای شرکت در این پرسشنامه از طریق این لینک اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.