راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایران کیش و بیمه تجارت نو با هدف توسعه خدمات الکترونیکی بیمه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری ایران کیش و بیمه تجارت نو امضا شد. این تفاهم‌نامه با تاکید بر محور توسعه خدمات الکترونیکی بیمه‌ای براساس بسته‌های آسان فروش از طریق اپلیکیشن پات است. همچنین طبق این تفاهم‌نامه بسته‌های مورد نیاز پذیرندگان ایران کیش در زمینه بیمه فراهم می‌شود.

حمیدرضا شریفیان رئیس هیات مدیره ایران کیش و معاون بانک تجارت ضمن استقبال از همکاری این دوشرکت در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای گفت: «این تفاهم‌نامه گام بزرگی برای توسعه سبد محصولات و خدمات و حرکتی برای حفظ سهم بازار است. با کمک این دو شرکت، زنجیره خدمات و ارزش بانک تجارت نیز کامل‌تر خواهد شد.»

او با بیان اینکه هم بیمه تجارت نو و هم شرکت ایران کیش در شرایط رقابتی بازار قراردارند اظهار کرد: «حضور این دوشرکت و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های یکدیگر می‌تواند کمک کند تا اهداف استراتژیک هر دو شرکت که نهایتاً اهداف بانک است محقق شود. من این تفاهم‌نامه را بسیار مثبت و آن را یک اتحاد استراتژیک مفید می دانم که ثمره‌های بسیار خواهدداشت.»

شریفیان با اشاره به این موضوع که شرکت ایران کیش به عنوان پی‌اس‌پی بزرگ کشور از بلوغ فنی بسیار مطلوبی برخوردار است گفت: «در حال حاضر ایران کیش بازوی نیرومندی برای بانک تجارت در ارائه خدمات الکترونیک به شمار می‌آید، نمونه‌اش پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بانک تجارت با مشارکت ایران کیش بود که این شرکت عملکرد خوبی در آن داشت.»


باید از مشتریانمان حمایت کنیم


پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش نیز دراین نشست گفت: «ما باید بتوانیم در اوضاع کرونا خدماتی را به مشتریانمان ارائه بدهیم که تا از آن‌ها در این شرایط حمایت کنیم. دراین راستا تلاش ایران کیش آن بود تا سبد خدمات را به صنعت پرداخت اضافه کند و یکی از مهم‌ترین خدمات، خدمات بیمه‌ای است.»

او با تاکید بر اینکه ایران کیش ظرفیت بسیار خوبی برای سازمان‌هایی که بیمه ارائه می‌دهند دارد گفت: «ما تلاش داریم تا برای بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر پذیرندگان خود، تسهیلات و امکاناتی در زمینه‌های بیمه‌ای فراهم کنیم که باتوجه به سابقه بیمه تجارت نو این امکانات از طریق این شرکت فراهم خواهدشد.»

برای اینکه پذیرندگان ما بتوانند به سادگی این خدمات را دریافت کنند آن‌ها را بر روی بسترهای نرم‌افزاری چه درروی کارت‌خوان‌ها، چه روی اپلیکیشن‌های موبایلی ایران کیش راه اندازی کرده‌ایم تصمیم آن است تا بتوانیم سرویس‌های غیر حضوری را دراین زمینه ارائه کنیم. با این کار سبد خدمات ایران کیش برای مشتریانش در راستای رضایت آن‌ها بیشتر خواهد شد.»

ایران کیش و بیمه تجارت نو با هدف توسعه خدمات الکترونیکی بیمه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

طبری گفت: «شرکت ایران کیش شرایط لازم رابرای خدمات غیرحضوری آماده کرده است. بیمه تجارت نو و ایران کیش هردو از شرکت‌های خوب بانک تجارت هستند که اتحادشان در ارائه خدمات مشتریان می‌تواند در واقع رضایت بیشتری را برای مشتریان هردوی این شرکت‌ها وهمین طور بانک تجارت فراهم کند.»

او با اشاره به اینکه ایران کیش قرار است تا سبد کالای خود را در قالب پات گسترش دهد گفت: «اپلیکیشن پات به مفهومی تبدیل می‌شود که در تمام چرخه زندگی مردم نفوذ کند. قرار نیست که صرفاً عملیات پرداخت در آن صورت بگیرد.»

طبری اظهار کرد: «ایران کیش به دلیل بلوغ فنی در کمتر از پنج روز در اپلیکیشن خود (پات)، امکانی را فراهم کرد تا مردم از طریق آن بتوانند پذیره‌‌نویسی سهام خودشان را انجام دهند و اینچنین امکاناتی در زمینه خدمات بیمه‌ای هم می‌تواند با همکاری بیمه تجارت نو فراهم شود.»


اتفاقات خوب آینده


نیما نورالهی مدیرعامل بیمه تجارت نو نیز با اشاره به اینکه تلاش شده است تا توسعه خدمات الکترونیکی بیمه‌ای براساس بسته‌های آسان فروش از طریق اپلیکیشن پات دراین تفاهم‌نامه شکل بگیرد اظهار کرد: «امیدواریم مشتریان انواع بیمه را به صورت آسان، خریداری کرده و نیازهای بیمه‌ای خود را برطرف کنند. بیمه‌های آتش سوزی، مسئولیت، بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه درمان از جمله مواردی هستند که در نظرگرفته شده‌اند تا مشتریان خودشان آیتم‌های مختلف را از طریق پات انتخاب کنند. بسته‌های موردنیاز پذیرندگان ایران کیش هم در نظرگرفته شده است.»

او گفت: این تفاهم‌نامه یک اتفاق مشترک بزرگ در صنعت بیمه و صنعت پرداخت الکترونیک است و در پورتفوی‌های خرد و نفوذ بیمه‌ای نقش عمده‌ای بازی می‌کند. امیدواریم که این تفاهم نامه گامی بزرگ برای مشتریان هردوشرکت در آینده باشد.»

منبع روابط عمومی ایران کیش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.