راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کوپن رفت ولی کوپن الکترونیکی می‌آید

همین چند وقت پیش بود که زمزمه بازگشت کوپن در قالب کارت الکترونيک در پس بحران مرغ و کالاهای اساسی از بهارستان نهم شنیده می شد و حتی اعلام شد بازگشت کالاهای کوپنی در قالب طرح ۹ ماده‌اي در مجلس بررسي خواهد شد.

حالا اما زمزمه های بازگشت کوپن در قالب کارت‌های الکترونیکی رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته تا بار دیگر از کوپنی کردن کالاهای اساسی و بازگشت به دهه ۶۰ در دستور کار دولت و مجلس قرار بگیرد و دولت که تا کنون این مساله را تکذیب می کرد در نشست های اقتصادی دولت-مجلس در این باره با بهارستان نشین ها به توافق برسد!

این کمک‌ها قرار است علاوه بر پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه به صورت سبد كالايي و كارت اعتباري خريد در اختيار ۲دهك پايين جامعه قرار بگيرد.

copon-1-way2pay-91-11-04

جعفر قادري، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز گفته : قرار است طرحی كه بر اساس آن کالاهای اولیه و اساسی برای اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در قالب سبد کالا و کارت خرید الکترونیکی فراهم مي‌شود، ارائه شود و این موضوع در کمیسیون در قالب طرحی ۲ فوریتی در حال بررسی است و البته قرار شده موضوع از سوی آقای احمد توکلی نماینده تهران پیگیری شود.

حالا باید منتظر ماند و دید کار کوپن الکترونیکی به کجا می‌رسد.

منبع: عصر ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.