راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ماینینگ پس از هالوینگ / معرفی راهکارهای نوین استخر استخراج آرمانی


سه شنبه هفته گذشته یکی از رویدادهای مهم برای ماینرها و سرمایه‌گذاران بیت کوین به نام هالوینگ بیت کوین به وقوع پیوست. طی این اتفاق درآمد ماینر‌ها که پیش از این ۱۲. ۵ بیت کوین در ازای هر بلاک بود به ۶. ۲۵ بیت کوین در هر بلاک کاهش یافت. این کاهش پاداش استخراج، حاشیه سود ماینینگ بیت کوین را شدیدا کاهش داد و لزوم توجه به مدیریت ریسک و کاهش هزینه را برای فعالان این حوزه دو چندان کرد.

موضوع دیگری که طی هفته گذشته شاهد آن بودیم؛ افزایش و انباشت تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین است، که موجب افزایش چشمگیر کارمزد انتقال بیت کوین شد. کارمزد تراکنش‌ها که پیش از این حدود ۲ درصد، از درآمد ماینر‌ها را تشکیل می‌داد، امروز تا حدود ۲۰ درصد از درآمد ماینر‌ها را تشکیل می‌دهد و دیگر به یک منبع درآمدی قابل توجه تبدیل شده است.

به‌کارگیری الگوریتم FPPS؛ افزایش سود ماینینگ  تا ۲۰ درصد

آرمانی، همزمان با هالوینگ بیت کوین از نسخه جدید استخر استخراج خود رونمایی کرد. این نسخه علاوه بر به‌روز رسانی بخش‌های مختلف استخر استخراج، شامل ارتقاء الگوریتم تسهیم سود به FPPS است. روش FPPS همزمان پاداش بلاک و کارمزد تراکنش‌ها را با ماینر‌ها به اشتراک می‌گذارد. این اشتراک‌گذاری به موفقیت استخر در ماین کردن بلاک وابسته نیست و ماینر‌ها بدون ریسک، درآمد ثابت و قابل اطمینانی خواهند داشت.

پایش پیشرفته عملکرد دستگاه ها

یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه جدید استخر استخراج آرمانی، پایش پیشرفته عملکرد دستگاه‌ها است. این سامانه در میان استخر‌های مطرح دنیا منحصر بفرد است و این امکان را به ماینر‌ها می‌دهد که در کمتر از ۱ دقیقه از کاهش عملکرد دستگاه‌های خود مطلع شوند. سامانه پایش عملکرد که برای ماینر‌های با ابعاد بزرگ طراحی شده است تأثیر چشمگیری در تسهیل عملکرد و افزایش سودآوری فارم‌های ماینینگ دارد.

مشارکت در سود

آرمانی با ارائه ویژگی جدید مشارکت در سود، موجب شده است که تمامی فعالان و علاقه مندان صنعت رمزارز، حتی بدون داشتن دستگاه استخراج درآمد کسب کنند. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند پس از ثبت نام در استخر استخراج، از لینک ارائه شده در این قسمت سایر دوستان خود را به استفاده از استخر استخراج آرمانی دعوت کنند. بدین صورت علاوه بر اینکه کاربر جدید از تخفیف ۱۰ درصد کارمزد بهره‌مند می‌شود، ارسال کننده لینک نیز می‌تواند 10 درصد درآمد ماینر را به دست آورد.

ماینینگ پس از هالوینگ / راهکارهای نوین استخر استخراج آرمانی

اپلیکیشن موبایل استخر استخراج آرمانی

آرمانی، به منظور تسهیل ارائه خدمات به کاربران، نسخه اندروید استخر استخراج آرمانی را به بازار عرضه کرد. قابلیت‌های این نرم افزار موجب سهولت استفاده و مدیریت حساب کاربری اشخاص می‌شود. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به، دریافت اعلان‌ها، پایش عملکرد دستگاه‌ها و مدیریت مالی اشاره کرد.

منبع روابط عمومی آرمانی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.