راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جذب کارشناس تولید محتوای برند در تیم راه پرداخت

در راستای توسعه فعالیت‌هایمان در تیم راه پرداخت در سال 99 از کارشناسان تولید محتوای برند دعوت به همکاری می‌کنیم.

در سال 99 و همزمان با ورود راه پرداخت به دهمین سال فعالیتش بیشتر از هر وقت دیگری به دنبال تمرکز روی کسب‌وکارهای ایرانی فعال در صنایع مالی هستیم و در این مسیر هیچ چیزی را بهتر و مفیدتر از تولید محتوای باکیفیت نمی‌دانیم.

از همین رو، در این روزها در تیم راه پرداخت به هم‌تیمی‌های تازه‌نفس برای تولید محتوا در حوزه کسب‌وکارها نیاز داریم، اگر فکر می‌کنید در تولید محتوای برند حرفی برای گفتن دارید، جای شما در راه پرداخت خالی است.

فقط قبل از اینکه آمادگی‌تان برای شروع همکاری را اعلام کنید، اول این 8 نکته درباره کار با راه پرداخت را بخوانید؛ اگر فکر می‌کنید تمام این موارد با روحیات شما سازگار است، احتمالا می‌توانیم کارهای هیجان‌انگیزی در کنار هم انجام دهیم؛ در غیر این صورت احتمالا فقط وقت همدیگر را می‌گیریم.

  1. «تسلط به نوشتن و اصول نوشتن» اولین و بدیهی‌ترین چیزی است که باید به آن مسلط باشید؛ پس اگر صرفا روزی روزگاری در جایی چند خطی چیزی نوشته‌اید یا اینکه صرفا چند رسانه مطالب شما را منتشر کرده‌اند، برای ما جذاب نخواهد بود! اینکه از یک مصاحبه یک ساعته خسته‌کننده بتوانید یک متن جذاب بکشید بیرون برای ما جذاب است! احتمالا لازم به گفتن نیست که حتی موارد کوچکی مثل رعایت کردن نیم‌فاصله هم برایمان مهم است!
  2. «تسلط و شناخت اولیه صنایع مالی» دومین اصل بدیهی کار در تیم راه پرداخت است! اگر هنوز فرق داده‌ورزی سداد با پرداخت الکترونیک سداد را نمی‌دانید یا هنوز عبارت دستگاه کارتخوان را به جای دستگاه خودپرداز استفاده می‌کنید، یا هنوز فرق شتاب و شاپرک را نمی‌دانید یقینا اینجا جای شما نیست!
  3. «پیگیر بودن» ویژگی مهم بعدی هم‌تیمی‌های ما در راه پرداخت است؛ منظورمان از پیگیری هم دنبال کردن یک موضوع یا مسئله به شکل دارکوبی نیست! بلکه قدرت حل مسئله و به نتیجه رساندن کارهایی است که به شما سپرده می‌شود با کمترین اصطکاک! اینجا صراحتا منظور از «کارها»، محتوا و گزارش‌هایی است که قرار است تولید کنید.
  4. «داشتن قدرت شناخت» در تشخیص مسائل و نیازهای کسب‌وکارها و همچنین داشتن قدرت نکته‌بینی در صحبت‌های افراد موضوع مهم دیگر است! منظورمان پررو و بی‌ادب بودن نیست! خیلی ساده، یعنی اینکه اگر رفتید در یک جلسه یا نشست خبری یک ساعته و آمدید بیرون، مهمترین حرف‌هایی که در آن جلسه زده شده را حداکثر با درجه خطای 10 درصد، بتوانید به درستی منتقل کنید! تاکید می‌کنیم: «به درستی».
  5. «تسلط به ابزارهای اولیه کار» یک تولیدکننده محتوا! از ورد و فتوشاپ گرفته تا تسلط به ماهیت و کاربرد شبکه‌های اجتماعی! اگر کسی هستید که هنوز با فونت تاهوما مطلب میفرستید برای دیگران یا اگر کسی هستید که بنا به دلایلی مورمورتان می‎شود در اینستاگرام حضور حداقلی داشته باشید یا خشونت توییتر روحیه لطیفتان را مورد عنایت قرار می‌دهد باز هم احتمالا شاید اینجا مناسبی برای شما نباشد! چراکه ما برای شناخت درست و همه جانبه از موضوعات، موضوعات و روندها را در تمام بسترها دنبال می‌کنیم.
  6. «قدرت مدیریت استرس» یکی دیگر از توانایی‌های مهمی است که باید به آن مجهز باشید. اگر فکر می‌کنید با اولین تلنگر یا نقد، تمرکز و تحملتان و از همه مهمتر کارایی‌تان را از دست می‌دهید، اینجا جای شما نیست. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم به عنوان یک تیم در کنار هم و با هم کارهای تاثیرگذار بکنیم اما این به این معنا نیست که دور هم خوش هستیم! اگر قرار است وارد تیم راه پرداخت بشوید باید قدرت قبول مسئولیت را داشته باشید! داشتن مسئولیت هم یعنی بتوانید کاری به شما سپرده شده است را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و هیچ مسئولیتی بی‌استرس نیست!
  7. حضور در یک «محیط سالم»! یکی از پایه‌های موفقیت نسبی ما تا امروز در راه پرداخت (البته اگر بتوان راه پرداخت را موفق دانست)، داشتن محیطی سالم از لحاظ رفتارهای اجتماعی است که بخش زیادی از این موهبت را مدیون خانوادگی بودن بنیان و اساس این کسب‌وکار می‌دانیم. پس برای ما مهم است که افراد جدیدی که به این تیم وارد می‌شوند با این فضا همراه و همسو باشند.
  8. نکته آخر اینکه ما آنقدرها هم که از این متنِ خشن، برداشت کردید، خشن نیستیم! (ببینید) درواقع ما اصلا خشن نیستیم! ما فقط «در کارمان جدی هستیم» و با توجه به اینکه بودجه یا جریان درآمدی دولتی نداریم، اهل تعارف و هدر دادن وقت و انرژی خودمان و شما نیستیم. اگر کار کردن برایتان جدی است و تمایل دارید در یک محیط جدی کار کنید، جای شما کنار ما خالی است.

از اینکه وقت گذاشتید و به احترام ما و خودتان این مطلب 854 کلمه‌ای را مطالعه کردید، ممنونیم. امیدواریم بعد از خواندن این مطلب اگر فکر کردید با خواسته‌ها و توقعات ما نمی‌توانید همراه باشید، همچنان در زمره دوستان شما باشیم و حس خوبتان به ما کمرنگ نشده باشد.

اما اگر فکر می‌کنید حضور در یک تیم حرفه‌ای برایتان جذاب است، رزومه‌تان را به ایمیل hr@way2pay.ir بفرستید و برای اینکه در هجوم ایمیل‌های اسپم و تبلیغاتی گم نشوند، در صورتی که تا 48 ساعت کاری به ایمیل شما پاسخ ندادیم، حتما از طریق شماره تلفن 02144443966 ما را در جریان بگذارید چون احتمالا یا ایمیل شما به ما نرسیده، یا هنوز به دلایلی ایمیل شما را ندیده‌ایم.

بزرگان صنعت فناوری‌های مالی ایران درباره راه پرداخت چه می‌گویند؟

نظرات فعالان بیشتری را درباره راه پراخت ببینید و بشنوید:

بخش اول *** بخش دوم *** بخش سوم *** بخش چهارم *** بخش پنجم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.