راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه اتکایی قبولی اختیاری فناوران اطلاعات خبره در نیمه اول سال 99 ارائه می‌شود

در پی اطلاعیه اخیر بیمه مرکزی مبنی بر معرفی نُه شرکت بیمه‌ای که مجوز قبولی اتکایی دارند، شرکت فناوران اطلاعات خبره اعلام کرد در نیمه نخست سال جاری، از سامانه جدید خود در حوزه اتکایی قبولی اختیاری رونمایی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوران اطلاعات خبره، سامانه جدید اتکایی قبولی اختیاری، گامی دیگر در مسیر ارائه راهکارهای دیجیتال برای برطرف ساختن نیازهای صنعت بیمه کشور است که به‌زودی در اختیار فعالان این عرصه قرار خواهد گرفت. این سامانه که نسخه قدیمی آن هم‌اکنون در شرکت‌های طرف قرارداد شرکت فناوران که مجوز قبولی اتکایی دارند فعال است، این شرکت‌ها را قادر می‌سازد کنترل ظرفیت کل قبولی بیمه اتکایی و نیز به‌تفکیک مناطق مختلف جغرافیایی برای خطرات فاجعه‌آمیز را به‌صورت سیستمی و بدون خطا در دست گیرند.

سامانه اتکایی قبولی اختیاری فناوران اطلاعات خبره

بر این اساس، امکان ثبت اطلاعات کامل بیمه‌نامه به‌همراه ثبت جزئیات رشته‌ای و نیز محاسبات قبولی و محاسبات سیستمی بیمه‌نامه، الحاقیه و خسارت در این محصول فراهم آمده است.

پیش از این، هشت مجموعه بیمه‌گر از سامانه واگذاری اختیاری بیمه اتکایی فناوران اطلاعات خبره استفاده کرده بودند. این سامانه تاکنون توانسته است پاسخ‌گوی تقریباً تمامی درخواست‌های عملیاتی شرکت‌های بیمه‌گر باشد.

منبع روابط عمومی شرکت فناوران اطلاعات خبره
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.