راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پذیره‌نویسی غیرحضوری سهام دولتی از طریق سامانه پرداخت‌نوین امکان‌پذیر شد

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله واسطه‌‌گری مالی یکم (ETF)، به منظور واگذاری باقی‌مانده سهام دولت در بانک‌های صادرات ایران، ملت، تجارت، بیمه البرز و بیمه اتکایی امین، از تاریخ ۱۵ اردیبهشت شروع شد و تا ۳۱ اردیبهشت ماه۱۳۹۹، ادامه خواهد داشت. شرکت پرداخت‌نوین نیز امکان پذیره‌نویسی غیر حضوری سهام دولتی را از طریق سامانه‌ای برای هم‌وطنان فراهم کرده است.

پذیره‌نویسی سهام دولتی از طریق سامانه پرداخت‌نوین

سامانه پذیره‌نویسی غیر حضوری سهام دولتی شرکت پرداخت نوین برای پذیره‌نویسی سهام صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله ایجاد شده است و هر کد ملی در کل سیستم بانکی حداکثر 20,000,000 ریال (دو میلیون تومان) امکان پذیره‌نویسی دارد.

ورود به سامانه پذیره‌نویسی غیر حضوری سهام دولتی شرکت پرداخت نوین

مدارک لازم و سقف خرید

خرید این سهام به ازای هر کد ملی  از ۱۰ هزار تومان تا سقف دو میلیون تومان امکان پذیر است. برای ثبت نام داشتن کد ملی کافی است و نیازی به داشتن کد بورسی نیست. بعد از گذشت دو ماه از تخصیص واحد‌های سرمایه‌گذاری می‌توانید ثبت نام سامانه سجام را انجام دهید، کد بورسی بگیرید و سهام خود را معامله کنید.

قیمت سهام تشکیل‌دهنده واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در روز آغاز پذیره‌نویسی، متوسط قیمت سهام در سی روز گذشته (منتهی به انتشار این آگهی) با احتساب 20 درصد تخفیف (که 5 واحد درصد از آن به‌عنوان دارایی سرمایه‏‌گذاران و به‌منظور انجام عملیات بازارگردانی نزد صندوق نگهداری خواهد شد) است.

امکان خرید در چند نوبت برای هر کد ملی نیز فراهم است و کاربران می‌توانند مبلغ مورد نظر خود برای سرمایه‌گذاری را در چند نوبت تا پیش از پایان پذیره‌نویسی پرداخت کنند. محدودیت سنی نیز برای متقاضیان وجود ندارد.

منبع روابط عمومی پرداخت نوین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.