راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مرکز پلنت در دوران کرونا چه حال و هوایی دارد؟ / کرونا و کسب‌وکارها به روایت تصویر

با شیوع ویروس کرونا کسب‌وکارهای زیادی دچار مسئله یا بحران شدند که شرکت‌ها راهکارهای متفاوتی از زیاد کردن فاصله کارکنان تا روی آوردن به دورکاری را در پیش گرفتند یا بسیاری از فرایندهای اداری و کاری خود را دستخوش تغییرات زیادی کردند تا خودشان را با شرایط جدید وفق دهند؛ از همین رو تصمیم گرفتیم برای اینکه تصویر روشن‌تری از وضعیت فعلی کسب‌وکارهای کوچک صنایع مالی داشته باشیم، سری به این کسب‌وکارها بزنیم. اولین شرکتی که به سراغش رفتیم مجموعه پلنت بود.

پلنت مرکزی است برای دور هم جمع کردن تمام بازیگران حوزه فناوری‌های مالی با تمرکز ویژه بر بیمه و اینشورتک. هر چند جمع کردن افراد دور هم الزاما فیزیکی و حضوری نیست ولی نمی‌شود بحث حضور را نادیده گرفت و شاید اهمیت این موضوع را نیز بتوان در چیدمان و دکوراسیون خاص این مرکز هم مشاهده کرد. کرونا شاید نتوانست جلو ماهیت و فعالیت پلنت را بگیرد ولی حداقل آن بخش حضور افراد در یک محل مشخص را تا حد زیادی کمرنگ کرد. چراکه بسیاری از تیم‌هایی که در این مرکز مشغول به فعالیت بودند، مجبور به دورکاری شدند و با گذشت تقریبا دو ماه از شروع این جریان، کم‌کم تیم‌ها در حال برگشتن به مرکز و استقرار در محل پلنت هستند.

با توجه به صحبت‌های ایمان جلیلی، مدیر ارتباطات و بازاریابی پلنت اکثر تیم‌های حاضر در پلنت از هفته دوم اسفند دورکاری را شروع کردند و حتی تیم اجرایی پلنت نیز با ظرفیت محدود سر کار می‌آمد. در طول عید نیز پلنت حالت نیمه تعطیل داشت تا اینکه اوایل اردیبهشت‌ یکی از تیم‌ها به‌صورت حضوری شروع به کار کرد و از ۱۰ اردیبهشت نیز تیم‌های دیگر کم‌کم آمدند. متاسفانه در این بین یکی از تیم‌های پلنت نیز در شرایط کرونایی مجبور شد کارشان را فعلا متوقف کند.

در ادامه ۵ ویدیویی آمده است که با ایمان جلیلی مدیر ارتباطات و بازاریابی پلنت درباره وضعیت پلنت و وضعیت صنعت بیمه در دوران کرونا گفت‌وگو کردیم.

عکاس: مهدی برهمندپور

ویدئو: تیم بی‌تیتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.