راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید سهام شرکت‌های دولتی از طریق صندوق‌های قابل معامله بدون نیاز به کد بورسی از طریق اپلیکیشن 724

از امروز شانزدهم اردیبهشت ماه 98 در اپلیکیشن 724 خرید سهام شرکت‌های دولتی تا سقف 2 میلیون تومان با ۲۰ درصد تخفیف در قالب طرح پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری واسطه‌گری مالی یکم تنها با ثبت کد ملی و بدون مراجعه حضوری برای تمام ایرانیان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، با نصب اپلیکیشن 724 کاربران می‌توانند در راستای طرح جدید وزارت اقتصاد به نمایندگی از دولت، باقیمانده سهام بانک‌های ملت، تجارت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را خریداری ‌کنند.

مطابق طرح اعلام شده، از طریق پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) «واسطه‌گری مالی یکم» به سادگی و بدون حضور افراد، فرصت مناسبی برای همه مردم ایران فراهم است تا با سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های دولتی، در اقتصاد کلان کشور شریک شوند.

اپلیکیشن 724 این راه دسترسی را ساده کرده است و علاقمندان به سرمایه‌گذاری می‌توانند به سادگی و با لمس گزینه عرضه سهام دولت در اپلیکیشن 724 سهام ارائه شده را بدون نیاز به کد بورسی و تنها با وارد کردن کد ملی بخرند.

این پذیره‌نویسی از روز 14 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری بدون محدودیت سن برای همه مردم ایران انجام می‌شود و داوطلبان فقط با ارائه کد ملی و مشخصات فردی و بانکی خود ثبت‌نام را در گزینه عرضه سهام دولت اپلیکیشن 724 انجام می‌دهند، پیشنهاد می‌شود، متقاضیان پس از ثبت درخواست خود به تدریج در دو ماهه آینده و در فرصت مناسب با مراجعه به سامانه سجام کد بورسی خود را دریافت کنند.

منبع روابط پرداخت الکترونیک سامان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.