راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استراتژی‌های زرین‌پال برای عبور کسب‌وکارها از بحران کرونا چیست؟

با شیوع ویروس کرونا کسب‌وکارهای زیادی دچار بحران شده‌اند. به دلیل لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از رفت‌وآمدهای غیر‌ضروری برخی از کسب‌وکارها به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده و امنیت شغلی افراد زیادی به خطر افتاده است.

در این میان مدیریت صحیح بحران کرونا برای بسیاری از مدیران، دغدغه‌های بسیاری ایجاد کرده است. شناسایی فرصت‌ها و مشکلات موجود، مدیریت مالی منابع شرکت، مدیریت سرمایه انسانی، تغییرات لازم در عرصه بازاریابی و فروش و… از جمله نگرانی‌هایی است که رفع آنها گاها نیاز به تغییرات بزرگ در استراتژی‌های کلان شرکت دارد. به نظر می‌رسد در آینده افزایش سهم فروش اینترنتی یکی از استراتژی‌های راهبردی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت زرین‌پال، شرکت زرین‌پال به عنوان پرداخت‌یار مأموریت خود را افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی تعریف کرده است و معتقد است که  این کار تنها با کمک به رشد کسب‌وکارها امکان‌پذیر است و رشد اکوسیستم کارآفرینی در گرو رشد همگی کسب‌وکارها است.

از آنجایی که هرگونه تصمیم‌گیری و استفاده از راه‌حل‌های مورد نیاز برای عبور از بحران نیازمند اطلاعات است، زرین‌پال راهکارهای مؤثر پرداخت آنلاین برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه تجارت الکترونیکی و هم چنین تعهدات خود به شرکای تجاری‌اش در زمان بحران کرونا را در قالب کمپین «برای عبور از کرونا همراهتان هستیم» مورد توجه قرار داده است.

تسویه حساب رایگان، پرداخت آنلاین سریع‌تر، ایجاد سریع درگاه پرداخت اینترنتی برای وب‌سایت‌ها و استفاده از لینک شخصی در جهت کاهش رفت‌وآمد به خود پردازها از جمله راهکارهای ارائه شده در زرین‌پال برای کسب‌وکارهای الکترونیکی است.

در ادامه به روش‌های حفظ نقدینگی در کسب وکارها، راه‌های افرایش فروش و حفظ ارتباط با مشتریان در بحران کرونا، پیشبرد اهداف خیریه، فرهنگ استفاده از کیوآر کد برای حذف پرداخت‌های فیزیکی و حمایت‌های مالی دولت و بخش خصوصی از کسب وکارها در دوران بحران کرونا اشاره شده است.

هم چنین با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی، دغدغه بسیاری از مصرف کنندگانی که به صورت اینترنتی خرید می‌کنند پرداخت امن است. در بخش دیگری از این کمپین، زرین‌پال در قالب دستورالعمل‌های ساده نشان داده است که چه طور می‌توان مطمئن شد که اطلاعات حساب پرداخت‌کنندگان به دست سودجویان نمی‌افتد و پرداخت آنلاین آن‌ها به درستی صورت گرفته است.

برای آگاهی از جزئیات راهکارهای زرین‌پال برای مدیریت بحران کرونا می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.