راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اهداف ایران کیش در سال جدید چیست؟

ایران کیش همچنان در سال جدید یکی از اهداف خود را حرکت به سمت بازارهای جدید و محل درآمد غیر از دستگاه کارت‌خوان قرار داده است. در همین راستا این شرکت در سال گذشته، مناقصه شرکت نفت و تعمیرات کیوسک‌های پرداخت جایگاه‌های سوخت را برنده شد و در حوزه‌های دیگر شرکت نفت نیز وارد شده است.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، این شرکت همچنین خط تولید ماشین‌حساب و مودم را راه‌اندازی کرد. ارتقای جایگاه IPG ایران کیش که در سال گذشته با دو پله رشد روبه‌رو شد، از جمله دیگر اقدامات در این حوزه بود. افزایش کیفی و کمی اپلیکیشن پات ازجمله اتفاقات موفق سال گذشته بود که در سال 99 نیز تداوم خواهد یافت.

رویکرد ایران کیش در سال 98 باعث شد تا هم‌اکنون درآمدهای خارج از دستگاه کارت‌خوان محقق شوند. اما این روند در سال جدید با سرعت بیشتری طی خواهند شد. این در حالی است که حفظ، نگهداری و ارتقای ابزارهای پرداخت در بین شبکه مشتریان ذی‌ربط با بهبود در سرعت و کیفیت کار، حفظ و افزایش ورودی منابع برای بانک‌ها نیز در نظر گرفته‌ شده است.

شرکت ایران کیش با توجه به سیاست اخیر توانسته است با بانک‌های بزرگ کشور همکاری مؤثر و پایدار داشته باشد. همچنین این شرکت با توزیع ابزارهای پرداخت در بین مشتریان بانک‌های مختلف سعی در ایجاد ثبات در روند حرکتی خود دارد تا با ارائه خدمات مورد قبول شبکه بانکی کشور به یکی از بزرگ‌ترین‌PSP‌ها در ابزار کارتخوان تبدیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.