راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درخواست سازمان نصر تهران از صاحبنظران برای هم‌فکری در زمینه راه‌حل‌های برون‌رفت از بحران کرونا

با شیوع ویروس کرونا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، دبیرخانه‌ای تشکیل داد که هدف آن گردآوری درخواست‌‏ها و مطالبات اعضا و یاری‌ گرفتن از تمام ظرفیت‌های ممکن برای کاهش فشارها و رفع مشکلات کسب‌وکارهای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات پس از گذراندن شرایط بحران است. این سازمان پیروی اطلاعیه قبلی (+) و با توجه به تداوم شرایط اضطراری، از کسب‌‏وکارها و صاحب‌نظران درخواست کرده در خصوص راه‌حل‌‏های این بحران با این سازمان همفکری کنند.

شرایط ویژه‌ای که به دلیل شیوه ویروس کرونا به وجود آمده و ادامه این روند باعث شده تا مشکلات ناشی از آن نیز بیشتر شود. علاوه بر این بی‌خبر بودن از پایان این بیماری به مشکلات دامن خواهد زد و بر کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز تاثیرات زیادی خواهد گذاشت. تعدیل نیرو و بیکاری بسیاری از کارکنان هم باعث صدمات اجتماعی و اقتصادی در جامعه و با ادامه پیدا کردن این شرایط میزان تحرک فعالان اقتصادی کم خواهد شد.

برای جلوگیری از تاثیرات نامطلوب این شرایط فعلی در فضای کسب‌وکارها نیاز به تدابیر و تصمیمات ویژه‌ای از سوی تشکل‌‏ها، نهادهای مربوط و فعالان اقتصادی در این حوزه خواهد بود. به همین علت سازمان نظام صنفی، دبیرخانه‌ای برای جمع‌آوری نظرات و پیشنهادهای فعالان این حوزه تشکیل داد که هدف اصلی از تشکیل آن، شناسایی چالش‌های کسب‌و‌کارهای حوزه، جمع‌آوری راهکارهای پیشنهادی برای مواجهه با چالش‌های ایجاد شده، اعلام چالش‌ها و راهکارها به دولت و حاکمیت و پیگیری اجرای آنها به‌عنوان یک مطالبه عمومی صنفی و معرفی نماینده به ارگان‌های دولتی و حاکمیتی برای حضور در کارگروه‌های تشکیل‌شده برای اجرای آنهاست.

در این راستا سازمان نصر تهران از کلیه فعالان اقتصادی در این حوزه مجددا دعوت می‌کند تا ضمن بیان مشکلات، آسیب‏‌ها و زیان‌‏هایی که به‌واسطه این بحران برای کسب‌‏وکارها ایجاد شده است، راهکارهای پیشنهادی خود را هم در زمینه نحوه ادامه فعالیت کسب‏‌وکارها در شرایط فعلی و هم در زمینه کاهش تاثیرات اقتصادی نامطلوب بحران برای کسب‏‌وکارها به این دبیرخانه ارسال کنند.

کسب‌و‌کارها و صاحب‌ نظران با مراجعه به این صفحه می‌توانند از طریق تکمیل فرم مربوطه نظرات خود را ارسال کنند.

منبع سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.