راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در کنترل کیفیت مرکز تماس به چه نکاتی باید توجه داشت؟

کنترل کیفیت مرکز تماس فرآیندی برای ایجاد اطمینان از نتایج فعالیت‌های کسب‌وکار، مطابق با دستاورد مطلوب شماست. مراکز تماسی که مشتاق به ارائه خدمات به مشتریان خود به بهترن نحو است، باید در جهت به دست آوردن بینشی قابل توجه، به‌طور دقیق بر عملکرد خود نظارت کند.

هدف از نظارت کنترل کیفیت، شناسایی مسائل مشترک مشتری، بهبود تجربه آنها و کمک به استانداردسازی فرآیندهای ارتباطی با مشتریان است. کنترل کیفیت یک ابزار حیاتی برای اندازه‌گیری کارایی در طول زمان و حفظ سطح بالایی از رضایت مشتری است.



استراتژی کنترل کیفیت باید به شما در دستیابی به اهداف تعیین شده، ارائه تجربه عالی مشتری و بهبود وفاداری به کسب‌وکار کمک کند.

تعیین هدف

 تاکید بر اهمیت هر مورد در کار بسیار مهم بوده و کارشناسان شما با رعایت اصول کار می‌دانند بر چه مواردی باید تمرکز کنند. شما باید بر چند مورد به صورت درست تمرکز کرده و ذهن خود درگیر تمام مسائل نکنید و از کارشناسان انتظار چیره دستی در همه مهارت‌ها را نداشته باشید.

نرم افزار مناسب

با استفاده از نرم‌افزار مرکز تماس، شما می‌توانید از ویژگی‌های کنترل کیفیت برخوردار شوید و در هنگام انتخاب نرم افزار نظارت، لازم است عوامل متعددی را مانند دسترس‌پذیری، مقیاس‌پذیری، امنیت و هزینه در نظر بگیرید.

ویژگی‌های کاربردی ضبط تماس و گوش دادن به تماس به طور زنده، به شما کمک می‌کند از کیفیت تماس‌هایی که در مرکز تماس شما انجام شده و به نقطه مورد نظر رسیده‌اند، اطمینان حاصل کنید.

معیارهای کیفیت

کیفیت خدمات در بسیاری از شاخص‌های کلیدی عملکرد مشخص شده است. شاخص‌هایی را انتخاب کنید که مربوط به فعالیت شما بوده و بتوانند برای ایجاد یک تصویر منسجم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. از آن برای ایجاد یک کارت امتیازی که ساختار تجزیه و تحلیل شماست، استفاده کنید. از این رو، با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده مرکز تماس، باید بر آنچه که برای شما مهم است، تمرکز کنید.

پاداش

در حالی که فرایند کنترل کیفیت را در مرکز تماس خود اجرا می‌کنید، فراموش نکنید به کارشناسانی که به شما کمک می‌کنند و کسب‌وکار و کیفیت کلی را بهبود می‌بخشند، پاداش دهید. کار عالی باید دیده شده و به خوبی از آن تقدیر شود.

مزیت اصلی پاداش کارشناسان این است که آنها برای کار، انگیزه بیشتری نسبت به قبل داشته و همچنین رضایت بیشتری خواهند داشت. زیرا از این واقعیت که کار آنها دیده می‌شود، آگاه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.