راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعطیلی موقت هزار شعبه جی ‌پی مورگان به دلیل شیوع کرونا در آمریکا

بانک جی پی مورگان از تعطیلی موقت تقریبا هزار شعبه خود در سراسر آمریکا به دلیل شیوع کرونا و حفظ اطمینان از سلامت کارکنان خود خبر داد. ۴۰۰۰ شعبه دیگر نیز که باز خواهند بود ساعات کاری خود را کاهش خواهند داد. پیشتر این بانک از اختصاص پاداش هزار دلاری به حقوق این ماه کارکنان خود برای قدردانی از تلاش‌های آنان خبر داده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، اکنون جی پی مورگان به نخستین بانک آمریکایی تبدیل شده که اقدام به تعطیلی بخش قابل توجهی از شعب خود می‌کند. به گفته این بانک، این مرخصی اجباری همراه با پرداخت حقوق به کارکنان خواهد بود. نصب شیشه‌های محافظ یکی دیگر از اقداماتی خواهد بود که به زودی در شعب این بانک اجرایی خواهد شد.

همچنین قرار است که مشاوران مالی، مشاوران کسب‌وکارهای کوچک، مشاوران ملکی و مشاوران سرمایه‌گذاری نیز تا اطلاع بعدی از خانه‌های خود کار کنند.

از سوی دیگر وزیر خزانه‌داری آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا، از تمدید سررسید مهلت پرداخت مالیات‌ها در این کشور از ۱۵ آوریل به ۱۵ جولای خبر داد. استیون منوچین در پست توییتری نوشت که همه مالیات‌دهندگان و کسب‌وکارها می‌توانند از این تسهیلات بدون آن که مجبور به پرداخت سود و بهره باشند، برخوردار شوند.

وی هم چنین از تمدید ۹۰ روزه سررسید پرداخت مالیات افرادی که بالای یک میلیون دلار بدهی دارند خبر داد و گفت که تصمیم‌های اخیر در امور مالیاتی به دستور رییس جمهور صورت گرفته است.

پیش از این دولت آمریکا از در نظر گرفتن یک بسته یک تریلیون دلاری برای تقویت رشد اقتصادی این کشور و حمایت از کسب‌وکارها در برابر پیامدهای ویروس کرونا خبر داده بود.

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.