راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیجی‌کالا 2000 نیروی جدید استخدام می‌کند

دیجی‌کالا در بیانیه‌ای که امروز منتشر کرده گفته است برای پاسخ به نیاز مردم در دوران کرونا به ۲۰۰۰ نیروی جدید نیاز دارد. 

در روزهای پایان سال ۹۸ شیوع و گسترش ویروس کرونا باعث شد برخی از کسب‌وکارهای نوپا دچار مشکلاتی شوند و برخی از آنها یا تعطیل شوند یا بخشی از نیروهای خود را تعدیل کنند. برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که حدود ۱۰۰۰ نفر از فعالان این کسب‌وکارها در روزهای پایانی اسفند بی‌کار شده‌اند.

بعد از انتشار خبر تعطیلی و تعدیل، برخی از کسب‌وکارها که از همه بلایای سال ۹۸ جان سالم به در برده بودند اعلام کردند آماده هستند نیروهای تعدیل شده یا همکاران کسب‌وکارهای تعطیل‌شده را جذب کنند. حالا در آخرین مورد، دیجی‌کالا اعلام کرده است که برای خدمت‌رسانی و پاسخ به افزایش تقاضای میلیون‌ها کاربر خود در سراسر کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا، در فاز اول به ۲‌هزار همکار جدید در بخش انبارداری، لجستیک و ارسال کالا نیاز دارد.

آن طور که در بیانیه دیجی‌کالا آمده و در رسانه‌های جهان نیز منتشر شده شرکت‌های فناوری شناخته شده جهان مانند علی بابا، آمازون و اوکادو نیز با چالش‌های جدی در این روزها مواجه هستند. چیزی که در این بیانه از آن با عنوان چالش یاد شده «پاسخ به این حجم از افزایش تقاضای جدید، که پیش‌بینی نشده» بوده است.

در حال حاضر حدود ۵ هزار نفر با دیجی‌کالا همکاری می‌کنند و به گفته مدیران این شرکت آنها برای در امان ماندن سلامتی آنها در هفته‌های گذشته تمهیداتی را به کار برده‌اند. افزایش خریدهای اینترنتی باعث شده که دیجی‌کالا محدودیت‌هایی برای ثبت سفارش‌ها ایجاد کند. در این بیانیه آمده است: «از همه کاربران عزیز دیجی‌کالا، خواهش می‌کنیم تا در این مدت با ثبت سفارش‌های ضروری خود و صرف‌نظر از خریدهای معمولی در این بازه زمانی، امکان ارسال کالاهای ضروری را به تعداد بیشتری از هموطنان مهیا سازند.»

در این بیانه آمده است: «برای جبران این کاهش ظرفیت، دست‌کم به ۲۰۰۰ نیروی جدید در بخش عملیات، تحویل و ارسال و کارگر انبار نیاز داریم. اولویت استخدام با داوطلبینی است که در شرایط رکود کسب‌وکارها، شغل خود را از دست داده‌اند و از نیروهای عملیاتی این شرکت‌ها دعوت می‌کنیم به دیجی‌کالا بپیوندند. شرایطی در نظر گرفته شده که این عزیزان پس از عبور از شرایط فعلی و عادی شدن شرایط سایر کسب‌وکارها بتوانند به شرکت‌های قبلی خود بازگردند.»

برای اطلاع از فرآیندهای مصاحبه و استخدام این لینک در دسترس است.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.