راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره بهاری مجازی با همکاری پلتفرم‌های فروش آنلاین برگزار می‌شود

شیوع ویروس کرونا مشکلاتی مانند در خطر بودن سلامتی مردم در بازارها و مراکز خرید را به دنبال داشته که در پی آن رکود نسبی بر اصناف و بازاریان حاکم شده است. مرکز توسعه تجارت الکتریکی باهدف مقابله با مشکلات به وجود آمده جشنواره بهای مجازی را راه‌اندازی کرده است.

این جشنواره همانند جشنواره‌های سال‌های گذشته که در برخی از شهرها و نقاط مختلف تهران به‌صورت عرضه مستقیم کالا بودند، در بازه زمانی 23 تا 29 اسفندماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. همچنین استفاده از ظرفیت‌های تجارت الکترونیکی توسط واحدهای صنفی فیزیکی، تخفیف‌های ویژه، جوایز ارزنده نقدی و ‌غیر نقدی و رویکردی جدید در خریدوفروش اینترنتی از مشخصه‌های اصلی جشنواره مجازی است.

فروشگاه‌هایی مانند دیجی‌کالا، دیوار، اسنپ مارکت، زنبیل و … در این جشنواره حضور دارند و آماده ارائه خدمات به مردم هستند و همچنین نهادهایی مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج اصناف و دانشجویی کشور، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و اتاق اصناف ایران در اجزای این جشنواره مشارکت می‌کنند.

با مراجعه به سایت bahar99.ir می‌توانید لیست کامل فروشگاه‌های فعال در این جشنواره را مشاهده کنید.

1 دیدگاه
  1. عباس‌بهروان می‌گوید

    باسلام‌وخداقوت‌خدمت‌مدیران‌جشنواره‌،لیست‌تولیدکننده‌گان‌‌صنوف‌مختلف‌به‌تفکیک‌صنعتی‌وغیره‌،عمده‌فروشان‌‌وفروشگاه‌هابانوع‌فروشندگیشون‌مشخص‌نیست‌خیلی‌‌کم،اگه‌مشخص‌باشه‌شخص‌مستقیم‌میره‌توفروشگاه‌موردنظرش‌،‌خسته‌نباشیدمیگم‌خدمت‌همه‌ی‌عزیزان‌،‌عباس‌بهروان‌هستم‌اززاهدان‌،یاعلی‌مددی‌،درپناه‌حق‌باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.