راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره ولنتین استالف، مدیرعامل N26 بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش شماره ۳۱ و ۳۲ / ان26 یک نئوبانک آلمانی است که خدماتش را به اکثر کشورهای منطقه یورو ارائه می‌دهد. این بانک چالشگر آلمانی بعد از اینکه توانست با موفقیت کسب‌وکارش را در برزیل راه‌اندازی کند، در جولای 2019 سرویسش را در ایالات متحده نیز راه‌اندازی کرد و به‌خاطر تفاوت‌هایی که میان بازار آمریکا و اروپا وجود دارد با اکسوس بانک وارد همکاری شد.

بر خلاف اروپا که سرویس‌های ان26 توسط مسترکارت به مشتریان ارائه می‌شد، برای مشتریان آمریکایی این سرویس‌ها توسط ویزا ارائه می‌شد. این شرکت اعلام کرده است در N26، فعالیت هر کاربر بلافاصله به‌صورت آنلاین در برنامه ثبت می‌شود و هر تراکنش به‌طور خودکار طبقه‌بندی می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند محدودیت‌های روزانه تعیین کنند که ممکن است منحصربه‌فرد باشد و کارت‌های خود را تنها با کشیدن انگشت روی صفحه، قفل یا باز کنند.



بسیاری از اپلیکیشن‌های موبایلی راه‌هایی برای قفل‌کردن و باز‌کردن آنلاین تلفن‌ها ارائه می‌دهند، بنابراین اگر کاربر گوشی خود را جایی جا بگذارد، می‌تواند با قرض‌گرفتن تلفن دوستش برنامه را قفل کند و بعدا مجددا استفاده کند. این اپلیکیشن برای مسافران هم ایده‌آل است، زیرا هنگام انجام خرید در خارج از کشور کارمزدی برای انجام تراکنش‌های خارجی وجود ندارد. حداقل موجودی حساب و هزینه ماهیانه نگهداری حساب هم وجود ندارد.

در فوریه 2020 این بانک اعلام کرد که به‌دلیل خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ارائه سرویسش را در این حوزه متوقف می‌کند. ولنتین استالف، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل ان26 است که آن را در سال 2013 تاسیس کرد. این بانک توانست جزء 10 بانک چالشگر برتر سال 2019 بر اساس میزان سرمایه و ارزش باشد که فین‌تک فیوچرز آنها را معرفی کرد.

منبع ماهنامه عصر تراکنش شماره ۳۱ و ۳۲
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.