راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کاهش خطای پذیرندگی و تعداد کارتخوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش پرداخت الکترونیک سپهر ادامه دارد

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در بهمن‌ماه نیز همانند ماه گذشته، جایگاه نخست در عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش‌ها را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، طبق گزارش بهمن‌ماه شاپرک، ۵/۲۸ درصد از کل کارتخوان‌های فعال سیستمی شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر» را کارتخوان‌های کم تراکنش و فاقد تراکنش مالی شامل شدند.

همچنین جدیدترین گزارش شاپرک حاکی از آن است که در ماه بهمن همانند ماه گذشته شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر »جایگاه نخست در عملکرد از منظر نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش‌ها را به دست آورده است. نسبت خطای پذیرندگی این شرکت در دی‌ماه 0/021 درصد بوده  که این عدد با کاهش  0/008 درصد به عدد 0/013 درصد رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.