راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارتباط فردا روی ایران رنترسرمایه‌گذاری کرد

امیر حق‌رنجبر مدیرعامل ایران رنتر از سرمایه‌گذاری فینووا، نهاد سرمایه‌گذاری شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در این استارت‌آپ خبر داد.

حق‌رنجبر با اعلام این خبر به برنامه‌های ایران رنتر در سال آینده اشاره کرد و گفت: «بعد از جذب سرمایه در سال 1399 برنامه‌های مختلفی داریم. راه‌اندازی کارت اعتباری مجازی و درگاه اعتباری نمونه‌هایی از برنامه‌های ماست. با این دو روش خرید از فروشگاه‌ها را تغییر خواهیم داد و با این دو مکانیزم مشتریان می‌توانند خرید کنند.»



او اضافه کرد: «رتبه‌بندی اعتباری بر پایه هوش مصنوعی نیز در سال جدید توسعه می‌یابد. در این روش، رفتار مشتریان جدید را بر اساس یادگیری ماشین پیش‌بینی می‌کنیم. همچنین در سال جدید حجم وامی که به مشتریانمان می‌دهیم، رشد چشمگیری خواهد داشت و قصد داریم به تعداد فروشگاه‌هایی که با همکاری می‌کنند بیفزاییم. در حال حاضر تقریبا با 500 فروشگاه کار می‌کنیم و در سال جدید قصد داریم که این رقم را تا چهار برابر افزایش دهیم.»

او با اشاره به اینکه تاکنون عمده سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه فین‌تک کمتر از ۱۰ تا 12 میلیارد تومان بوده، گفت: «تا چند وقت دیگر عدد دقیق سرمایه‌گذاری را با جزئیات بیشتری منتشر می‌کنیم، به اعتقاد من این میزان سرمایه‌گذاری انجام شده خبر خوبی برای جامعه فین‌تک است و هدف ما از بازگو کردن بزرگترین سرمایه‌گذاری انجام شده این نبوده که بخواهیم بقیه را سرکوب کنیم. هدف این است که بگوییم می‌توان به حوزه فین‌تک در سال 1399 امیدوار بود تا سرمایه‌گذاری‌های بهتر و بیشتری انجام شوند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.