راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت سرمایه‌گذاری سرآمد برای دومین سال پیاپی جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کرد

هم‌زمان با سیزدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی و دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری سرآمد اندوخته سازان فردا موفق شد لوح تقدیر دوستاره این جایزه ملی را دریافت کند. جایزه ملی مدیریت مالی در سال ۹۸ روز شنبه ۲۶ بهمن‌ماه در محل سالن همایش‌های رازی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران مالی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی فرهاد دژ پسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و با همراهی و سخنرانی چهره‌های سرشناس حوزه مدیریت مالی ازجمله مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رئیس‌کل جایزه ملی مدیریت مالی، حسین عبده تبریزی، سید محمدرضا انواری، حجت صیدی، ایرج نوروش، سعید اسلامی بیدگلی، حسن امیری و …برگزار شد.

در این دوره تعداد ۳۰ شرکت موفق به کسب جایزه شدند، ازجمله شرکت سرمایه‌گذاری سرآمد اندوخته سازان فردا که موفق به دریافت لوح و تقدیرنامه دوستاره شد. شرکت سرمایه‌گذاری اندوخته سازان فردا به‌تازگی تبدیل به هلدینگ سرآمد شده است. لازم به ذکر است جایزه ملی مدیریت مالی در سال جاری در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه اعطا شد. برگزاری اعطای جایزه ملی مدیریت مالی از سال ۱۳۸۹ آغازشده و زمینه‌ساز بهبود و ارتقا سطح کیفیت مدیریت مالی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده در این مراسم شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.