راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یازدهمین رویداد فیناپ با حمایت گروه بهسازان فردا برگزار می‌شود

یازدهمین رویداد فیناپ با محوریت بررسی روند توسعه فین‌تک ایران در طی سال‌های گذشته، پنجشنبه اول اسفند ۹۸ با حمایت گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا و با حضور جمعی از مدیران، متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مالی، اصحاب رسانه و افراد متخصص و علاقه‌مند به حوزه فین‌تک برگزار می‌شود.


ببینید: یازدهمین رویداد فیناپ با محوریت «بررسی روند توسعه فین‌تک ایران» برگزار می‌شود


در فیناپ یازدهم پنل‌های تخصصی با محوریت بیان چالش‌های حوزه فین‌تک برگزار خواهد شد. پنل «رگولاتوری و فین‌تک» با حضور مدیران بانکی و فناوری کشور برگزار خواهد شد که در این پنل مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، مرتضی ترک‌تبریزی، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت و رئیس هیأت‌مدیره گروه بهسازان فردا، نیما امیرشکاری، کارشناس بانکداری الکترونیک و فناوری‌های مالی و مهدی عبادی، دبیر انجمن فین‌تک حضور خواهند داشت.

بخش «جایزه نهال فین‌تک» بخش جدید رویداد فیناپ است که برای نخستین‌بار در صنعت فین‌تک ایران منتخب‌های این حوزه را معرفی و از آنها تقدیر خواهد کرد. این بخش که با همکاری کمیته‌ای علمی متشکل از مدیران و متخصصان حوزه فین‌تک درحال برگزاری است، نتایج نهایی آن روز اول اسفندماه و در بخش پایانی رویداد فیناپ اعلام خواهد شد.

همچنین در این بخش رأی‌گیری مردمی هم در وب‌سایت رویداد فیناپ فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند به نامزدهای منتخب خود رأی داده و نتیجه آرای مردمی را مشاهده کنند.


ببینید: نظرسنجی اولین دوره جایزه نهال فین‌تک آغاز شد


گفتنی است تیم فیناپ بخشی از درآمد بلیت‌فروشی یازدهمین رویداد فیناپ را به مؤسسه خیریه «کودکان فرشته‌اند» اختصاص خواهد داد و تمام شرکت‌کننده‌ها با خرید بلیت می‌توانند در این کار مشارکت کنند.

 علاقه‌مندان جهت حضور در رویداد و اطلاع از جزئیات آن می‌توانند از طریق این لینک ثبت‌نام کنند. همچنین، آخرین اخبار و اطلاعات در وب‌سایت این رویداد و شبکه‌های اجتماعی آن با شناسه finupevent  قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.