تجهیز 6 جایگاه CNG به سامانه پرداخت الکترونیکی در قم

تجهیز 6 جایگاه CNG به سامانه پرداخت الکترونیکی در قم

محمد دلجویی مدیر عامل سازمان میادین و تره بار شهرداری قم در گفتگو با مهر بیان کرد: 6 جایگاه CNG در قم مجهز به سامانه پرداخت الکترونیکی شده‌اند و تا پایان سال نیز در صورت تخصیص امکانات چهار جایگاه دیگر به سامانه پرداخت الکترونیکی مجهز می‌شوند.

وی گفت: در نظر داریم تا پایان سال تمامی جایگاه‌های CNG به سامانه پرداخت الکترونیکی مجهز شوند.

مدیر عامل سازمان میادین و تره بار شهرداری قم در خصوص افتتاح بازار در پردیسان بیان کرد: تا یک ماه آینده 2 بازار در پردیسان قم افتتاح می‌شود که هر یک مجموعه ای 700 متری است.

وی گفت: تا 6 ماه آینده یک بازار دیگر در پردیسان به بهره برداری می‌رسد.

دلجویی بیان کرد: در نظر داریم با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی به احداث بازار در مناطق دیگر شهر قم نیز اقدام کنیم.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/t3oc کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی