راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فوتسال جام تاپ همزمان با دهه فجر آغاز شد

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان برای سومین سال متوالی مسابقات فوتسال جام تاپ را در دهه مبارک فجر برگزار می‌کند.

این مسابقات به صورت دوره‌ای در شش گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و مراحل بعدی به صورت حذفی خواهد بود. دو تیم «خبرنگاران و عکاسان ورزشی (قلم ورزش)» و تیم «برنامه تلویزیونی فوتبال ۱۲۰» که عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده خود را هم در ترکیب دارد، به عنوان مهمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیدار افتتاحیه این مسابقات ساعت ۹ صبح روز ۱۲ بهمن ماه در سالن فدراسیون هندبال واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و طی آن تیم‌های «قلم ورزش» و «پشتیبان فناوری اطلاعات» با یکدیگر به رقابت پرداختند. شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با هدف حفظ و نگهداشت مشتریان این مسابقات را برگزار می‌کند.

امین مطیعی، معاون توسعه کسب‌وکار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، در حاشیه بازدید از این مسابقات در گفت‌وگو با راه پرداخت ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات گفت: «مسابقات فوتسال جام تاپ تبدیل به یک سنت در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان شده است. شرکت در سه سال گذشته از مشتریان ارزنده‌ای که در پروژه‌های کارت خود با آنان در حال همکاری است برای حضور در این مسابقات دعوت می‌کرد که در سال جاری بانک‌های طرف قرارداد با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نیز به این رقابت‌ها اضافه شده‌اند. برگزاری این مسابقات کمترین کاری بود که می‌شد برای ایجاد حس صمیمیت و نشاط در بین مشتریان انجام داد و برگزاری آن تأثیرات مثبت زیادی به همراه داشته است.»

روز دوشنبه مورخ چهاردهم بهمن ماه 1398 و در جریان دیدارهایی که برگزار شد، تیم «ستاد اجرایی» پنج بر یک تیم «بازنشستگان نفت» را برد. تیم «تعاونی خاص» در دومین بازی شش بر صفر تیم «تاسیسات‌دریایی» را شکست داد، تیم «کارآفرینی» پنج بر دو تیم «بیمه دانا» را از پیش رو برداشت و در آخرین بازی، تیم «مترو» در پرگل‌ترین بازی روز سوم، پنج بر سه تیم «فوتبال ۱۲۰» را مغلوب کرد.

این مسابقات تا 29 بهمن ماه در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این مجموعه ورزشی از نزدیک این مسابقات را دنبال کنند.

در ادامه تصاویری از مسابقات فوتسال جام تاپ را مشاهده می‌کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.