راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ستاره اول پرداخت‌یار شد

شرکت ستاره اول از سال 1395 کار خود را آغاز کرد. از مهم‌ترین اهداف شرکت ستاره اول می‌توان به کوتاه کردن چرخه دریافت قبوض و تسریع در روند وصول مطالبات، راحت‌ترین و سریع‌ترین روش خرید شارژ مشترکین اعتباری به صورت الکترونیکی و لحظه‌ای، توسعه و تنوع محصول با تحلیل نیاز مشترکین اشاره کرد. فعالیت‌های این شرکت منجر به حذف واسطــــه و توسعه فروش انواع محصولات همراه اول از جمله شارژ فوق‌العاده، بانوان، جوانان، وفاداری، دلخواه، مستقیم و شارژ اضطراری، انواع بسته‌های مختلف اینترنتی و پرداخت قبوض شده است. این شرکت به تازگی مجوز پرداخت‌یاری را از بانک مرکزی دریافت کرده است.


پرداخت یار کیست؟


پرداخت یاری به معنای «شخصیت حقوقی ثبت شده است که در چارچوب سند تدوینی و براساس قرارداد منعقده با شرکت‌های ارائه دهندهٔ خدمات پرداخت و تفاهم‌نامهٔ منعقده با شرکت شاپرک فعالیت می‌کند. پرداخت یار پرداخت‌های بدون حضور کارت از جمله پرداخت‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر زیرساخت‌های همراه را دریافت کرده و به شبکه شاپرک ارسال می‌کند.


پرداخت‌یار چه اختیاراتی دارد؟


طبق ماده ۸ آخرین ویرایش «الزامات و ضوابط اجرایی فعالیت پرداخت‌یاران و پذیرندگان پشتیبانی شده در نظام پرداخت کشور» روابط پرداخت‌یار و پذیرندگان پشتیبانی شده تابع قرارداد فی مابین بوده و پرداخت‌یار در ازای خدمات ارائه شده توسط خود مجاز به دریافت کارمزد از پذیرنده است. همچنین پرداخت‌یار جهت توسعه بازار و ارتقای کسب‌وکار خود، با رعایت اصول حاکم بر رقابت آزاد و عدم انحصار، مجاز به عملیات بازاریابی و تبلیغ خدمات خود خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.