راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به آخرین فهرست شرکت‌های پرداخت‌یار مجاز به انجام فعالیت / معرفی 83 شرکت پرداخت‌یار

شهریورماه سال 1397 بود که شش شرکت پس از امضای تفاهم‌نامه‌ای با بانک مرکزی و شاپرک فعالیت خود را به‌طور رسمی به‌عنوان پرداخت‌یار آغاز کردند. از همان ابتدا ادعا شده بود که این امر به دو منظور نظارت دقیق‌تر به حوزه پرداخت و تسهیل فضای کسب‎وکار صورت گرفته است. امروز یک سال و اندی از شروع رسمی این فعالیت می‌گذرد و نام 83 شرکت را در فهرست شاپرک می‌بینیم که پرداخت‌یار شده‌اند و گفته می‌شود تعداد زیادی شرکت دیگر نیز در صف دریافت این تفاهم‌نامه هستند. در این مطلب نگاهی کوتاه به هر کدام از این 83 پرداخت‌یار داشته‌ایم.


معرفی شرکت‌های پرداخت‌یار


شرکت همراه پرداز زرین (زرین پال)

زرین‌پال در فروردین ۱۳۸۹ تأسیس شد و با سبک و استاندارد جدید در پرداخت آنلاین، مناسب‌ترین سرویس پرداخت الکترونیک برای تمام کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین است.

هم‌بنیان‌گذاران: مصطفی امیری / علی امیری

وب‌سایت: www.zarinpal.com

تلفن: 41239-021


شرکت پردازش ابری مریان (حسابیت)

حسابیت سرویس فاکتور اینترنتی است که با آن می‌توانید به‌صورت آنلاین فاکتور بسازید و برای مشتری ارسال کنید، بروی فاکتور دکمه پرداخت از طریق درگاه اینترنتی بانک وجود دارد.

بنیان‌گذار: علی فارمد

وب‌سایت: www.hesabit.com

تلفن: 88624168-021


شرکت فناوری همراه همتا پردازش (باهمتا)

باهمتا یک سرویس پرداخت و دریافت پول بر اساس شماره موبایل است که تمرکز آن بر روی امنیت و سادگی است. برنامه‌های باهمتا برای گروه‌های مختلف طراحی شده است و در آن شماره موبایلتان به شماره‌حساب شما متصل خواهد شد. این‌گونه می‌توانید به شماره موبایل دیگران پول پرداخت کنید و یا از آن‌ها پول دریافت کنید.

هم‌بنیان‌گذاران: میلاد جهاندار / بهرنگ نوروزی‌نیا / علی حاجی‌زاده مقدم

وب‌سایت: www.bahamta.com

تلفن: 88863071-021


شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

شرکت ارتباط فردا با اغلب شرکت‌های PSP مانند به‌پرداخت، پرداخت‌الکترونیک سامان، ایران‌کیش، فن‌آوا، تجارت الکترونیک پارسیان و برخی شرکت‌های دیگر دارای قرارداد پرداخت‌یاری بوده و سرویس‌های متنوعی در حوزه پرداخت الکترونیکی ارائه می‌دهد. اصلی‌ترین محصول شرکت ارتباط فردا در حوزه پرداخت‌یاری سامانه ابریشم است که سرویس‌های آن روی پلتفرم فینوتک در دسترس بوده.

مدیرعامل: سید حامد قنادپور

وب‌سایت: www.efarda.ir

تلفن: 42719000-021


شرکت تراکنش همراه ایمن

شرکت تراکنش همراه ایمن «شاپ» به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه توسن توانسته با PSPهایی ازجمله پرداخت‌الکترونیک سامان، پرداخت نوین آرین و … به‌عنوان زیر سوئیچ قرارداد منعقد کند و سرویس‌های متنوعی در حوزه پرداخت الکترونیکی ارائه دهد. کسب‌وکارها می‌توانند از این بستر از خدماتی مانند درگاه پرداخت، حساب واسط، تسهیم و … که شرکت‌های پرداخت یار مجاز به ارائه آنها می‌باشند بهره‌مند شوند.

مدیرعامل: آرش حسین پور

وب‌سایت: www.shopp.ir

تلفن: 54705000-021


شرکت مانا تدبیر آوا تک (پی‌پینگ)

شرکت مانا تدبیر آواتک با نام تجاری «پی‌پینگ» به‌عنوان پرداخت‌یار بانک مرکزی و از شرکت‌های فعال در حوزه فین‌تک از سال ۹۴ تاکنون می‌کوشد تا خدمات دریافت و پرداخت پول را به ساده‌ترین شکل ممکن در بستری امن به افراد و سازمان‌ها ارائه کند.

هم‌بنیان‌گذاران: محمدمهدی باریده / مسعود مشهدی / سعید مشهدی

وب‌سایت: www.PayPing.ir

تلفن: 26406053-021


شرکت ایوان رایان پیام (جیبیت)

جیبیت محصولی از شرکت ایوان رایان پیام است که از سال ۱۳۹۶ به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. حوزه کاری جیبیت «مالی» است. جیبیت تنها یک کیف پول نیست، بلکه دستیاری هوشیاری است که علاوه بر پرداخت صورتحساب‌ها، با رویکرد «امتیاز به تراکنش» و تسهیل کارها، باعث صرفه‌جویی در وقت افراد می‌شود.

هم‌بنیان‌گذاران: محمدمهدی شریعتمدار / سید حسین نبوی

وب‌سایت: www.jibit.ir

تلفن: 88651908-021


شرکت رهیاب رایان فردا

رهیاب رایان فردا نوین، ارائه‌دهنده راهکارهای نوین بانکی و پرداخت الکترونیک، در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد و با اخذ مجوز انحصاری فروش و پشتیبانی از پنجمین برند پایانه فروشگاهی پر فروش دنیا (شرکت SZZT)، در دو بخش B2B و B2C مشغول به فعالیت است.

مدیرعامل: فرهاد عباسی

وب‌سایت: www.rahyabrayan.com

تلفن: 3-88878731-021


شرکت جهان ارتباطات نکا

شرکت جهان ارتباطات نکا در سال ۱۳۸۵ با هدف توسعه تکنولوژی‌های مخابراتی و ICT فعالیت خود را با وارد کردن و بومی‌سازی تکنولوژی توزیع شارژ الکترونیکی از طریق پایانه‌های فروش از شرکت Plum System آفریقای جنوبی آغاز کرد. در حال حاضر نیز در حال طراحی زیرسیستم‌های پرداخت درون برنامه‌ای جهت استفاده اپلیکیشن‌های ثانویه است.

مدیرعامل:

وب‌سایت: nekatelecom.com

تلفن: 86031552-021


شرکت تجارت الکترونیک وب پویای البرز

شبکه پرداخت پِی در سال ۱۳۹۰ با برند پی‌لاین و با هدف ایجاد بستری ساده برای ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی به کسب‌وکارهای خرد، کار خود را شروع کرد و در اواخر سال ۹۴ با برند جدید Pay.ir و با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش کار خود را ادامه و گسترش داد. در حال حاضر عمده فعالیت این استارت‌آپ متمرکز بر ارائه راهکارهای جدید در حوزه پرداخت الکترونیک و پرداخت اینترنتی است.

بنیان‌گذار: سجاد چاری‌پور

وب‌سایت: pay.ir

تلفن: 84080-021


شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل

شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) وابسته به موسسه اعتباری ملل دارای مجوز فعالیت بانک مرکزی است و دارای ۳۰ سال سابقه فعالیت در حوزه بانکداری است. شرکت فام می‌کوشد ضمن تحکیم جایگاهش در صنعت بانکداری متمرکز و فناوری‌های جدید، پشتیبان موسسه اعتباری ملل و سایر فعالان در حوزه فناوری اطلاعات در ارائه سرویس‌های نوین بانکداری الکترونیک و … باشد.

مدیرعامل: سید مرتضی بکاء

وب‌سایت: www.fam724.ir

تلفن: 43698001-021


شرکت وب کاران ایمن

آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی و کارت‌خوان مجازی است. شما با ایجاد یک حساب کاربری در آیدی پی و داشتن یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصربه‌فرد، می‌توانید برای مشتریانتان یک لینک ارسال کنید که مشتری با کلیک روی آن به صفحه فروشگاه شما هدایت شده و بعد از پرداخت، وجه به حساب شما واریز و پیامکی برای طرفین ارسال می‌شود.

هم‌بنیان‌گذاران: قاسم رادمان / یاسر کربلایی / سید علی جزایری

وب‌سایت: www.idpay.ir

تلفن: 88559322-021


شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز

سامانه پرداخت خرد شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز تحت عنوان «سامانه فراپی» با ارائه راه‌حل جامع در زمینه پرداخت خرد شهری در قالب یک پروژه ملی است که از صدور و شارژ کارت تا پذیرش را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیرعامل: نوذر صوفی‌لو

وب‌سایت: www.faradis.com

تلفن: 85910-021


شرکت هدایت هوشمند قرن (H2pay)

شرکت H2pay به‌عنوان زیرمجموعه پرداخت الکترونیک شرکت هدایت هوشمند قرن فعالیت خود را با ارائه دستگاه‌های پایانه فروش موبایلی نسل جدید آغاز کرد. ارائه انواع نرم‌افزارهای مرتبط با پایانه‌های فروش ثابت، سیار و موبایلی و همچنین بسترها و زیرساخت‌های جامع پرداخت از اهم فعالیت‌های این مجموعه از آغاز تاکنون بوده است.

مدیرعامل: پرهام بهین‌شاد

وب‌سایت: h2pay.ir

تلفن: 88542001-021


شرکت سابین تجارت آریا

شرکت پرداخت الکترونیک سابین تجارت آریا، وابسته به بانک ایران زمین با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت مبتنی بر آخرین فناوری‌های این صنعت اقدام به ارائه خدماتی ازجمله فروش، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان سیار و موبایلی، ارائه درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت موبایلی، اپلیکیشن پرداخت و بستر باز پرداخت برای استارت‌آپ‌ها کرده است.

مدیرعامل: فرهاد وکیلیان

وب‌سایت: www.sabinarya.com

تلفن: 41624415-021


شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان (دیجی‌پی)

شرکت دیجی‌پی مدتی است اپلیکیشن پرداخت خود را با هدف برآورده کردن نیازهای کسب‌وکاری کاربران و مشتریان، برای عموم عرضه کرده است. اپلیکیشن دیجی‌پی تمامی خدمات کارت به کارت، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت عوارض جاده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

مدیرعامل: هومن امینی

وب‌سایت: www.mydigipay.com

تلفن: 95118787-021


شرکت راهکار نوین زیبال

نسخه یک زیبال تنها یک محصول پرداخت در محل را شامل می‌شد و مناسب شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های لجستیک بود. در نسخه دو زیبال، سرویس درگاه واسط پرداخت (B2B) و سرویس باشگاه مشتریان برای کسب‌وکارهای سنتی و آفلاین به محصولات این استارت‌آپ اضافه شد که در بخش درگاه پرداخت هدف ارائه سرویس‌های custom شده مبتنی بر درگاه پرداخت به شرکت‌ها است.

هم‌بنیان‌گذاران:‌ مهدی فاطمیان / محمد زمان‌زاده / سجاد شاهی

وب‌سایت: zibal.ir

تلفن: 22407556-021


شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی به‌عنوان بازوی اجرائی بانک ملت و شرکت به‌پرداخت ملت در توسعه ابزارهای پرداخت و بانکداری الکترونیکی حضوری، با اخذ مجوز پرداخت یاری قصد دارد تا سبد محصولات بانک ملت در حوزه پرداخت الکترونیکی را تکمیل کند.

مدیرعامل: محمدرضا نمازی

وب‌سایت: www.sys-yaas.com

تلفن: ۲۳۷۵۰۰۰۰-021


شرکت توسعه سامانه تسکا (پولام)

پولام تحت نظارت بانک مرکزی و شاپرک فعالیت خود را به عنوان پرداخت‌یار با ارائه سرویس درگاه پرداخت اینترنتی آغاز کرد. این استارت‌آپ کلیه امکانات پرداخت اینترنتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هم‌بنیان‌گذاران: فرزاد مقدم / مهدی آزادی

وب‌سایت: poolam.ir

تلفن: 8342-021


شرکت نوآوران راهبرد سپهر پایا (جیبی‌مو)

راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت جیبی‌مو، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تمام جریان ورودی و خروجی پول در کسب‌وکارشان را به‌صورت الکترونیکی مدیریت کنند. درگاه پرداخت واسط جیبی‌مو پذیرش کیف پول الکترونیکی را نیز دارد و فراتر از آن می‌تواند در شناسایی برند کسب‌وکارها (از طریق شبکه اجتماعی جیبی‌مو) به آنها کمک کند. خدمات پرداخت‌یاری جیبی‌مو به گونه‌ای توسعه یافته تا تمام نیازهای مالی شرکت‌های پلتفرمی را پوشش دهد.

هم‌بنیان‌گذاران: عرفان مرادیان / ماندانا ابوالفتحی / پیام حسامی

وب‌سایت: www.jibimo.com

تلفن: ۲۲۵۰۹۸۵۲-۰۲۱


شرکت ستاره درخشان همراه کیش (ستاره اول)

شرکت ستاره اول در سال 95 شروع به کار کرد. از مهم‌ترین اهداف شرکت ستاره اول می‌توان به کوتاه کردن چرخه دریافت قبوض و تسریع در روند وصول مطالبات روش راحت و سریع خرید شارژ مشترکین اعتباری به‌صورت الکترونیکی و لحظه‌ای و توسعه و تنوع محصول با تحلیل نیاز مشترکین، اشاره کرد.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.setareaval.ir

تلفن: ۰۷۶۴۴۴۸۲۰۸۰


شرکت توسعه تراکنش دال (دنگی پال)

دنگی‌پال به‌عنوان یک اپلیکیشن مالی، بر پایه اعتماد متقابل بین ارائه‌دهنده سرویس (شرکت توسعه تراکنش دال) و کاربران آن کار می‌کند. دنگی‌پال به‌عنوان یک استارت‌آپ فین‌تک، برای تسهیل روند پرداخت‌های گروهی و انتقال وجه فعالیت می‌کند. پرداخت به پذیرندگان و انتقال وجه از مهم‌ترین ویژگی‌های دنگی‌پال است.

هم‌بنیان‌گذاران: امیرمحمد اسلامی / سید محمدامین جوادی / فرگل برومند

وب‌سایت: dongipal.ir

تلفن: ۲۸۴۲۶۶۴۷-021


شرکت رهیاب پیام گستران

شرکت رهیاب پیام گستران از سال ۱۳۸۷ در حوزه فناوری و ارتباطات با رویکرد مبنی بر ارائه خدمات پیام کوتاه شروع به کار کرده است. پرداخت‌یاری، اینترنت اشیاء، شهر هوشمند، خدمات پرداخت، فروشگاه‌های کسب‌وکار اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی اسباب‌بازی (هپیلی)، فروشگاه اینترنتی چهارسوق، فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی (هلثیوم) و… از حوزه‌هایی است که ره‌پی در آنها فعالیت می‌کند.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.rahpay.net

تلفن: 41267000-021


شرکت رایان مهر دانش سنج

شرکت رایانمهر فعال در حوزه فروش کارت شارژهای تلفن همراه به‌صورت الکترونیکی است و دو فروشگاه echarge.ir و gsmcharge.com نیز متعلق به این شرکت است.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.echarge.ir

تلفن: 89717000-021


شرکت سرمایه‌گذاری ریبو رویال کیش (یک‌پی)

یک پی پلتفرم پرداخت در حوزه ریالی است که باهدف تسهیل تراکنش‌های مالی بین‌المللی برای افراد و کسب‌وکارهای آنلاین در ایران و خارج از کشور سرویس‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. هدف از تأسیس یک پی، تسهیل در امر پرداخت‌های خرد بین‌المللی است.

هم‌بنیان‌گذاران: احمد رضایی قراملکی / احمد مظفرآبادی / امیراحسان برخورداری / میرناصر حسینی

وب‌سایت: www.yekpay.com

تلفن: 86035302-021


شرکت توسعه فناوری و تجارت الکترونیک کارن

شرکت توسعه فناوری و تجارت الکترونیک کارن با نشان تجاری کاپ، در حال فعالیت در حوزه تولید نرم‌افزار و ارائه سرویس به کسب‌وکارهای نوین است. اپلیکیشن کاپ و دستگاه کارت‌خوان KS-8223 از محصولات این شرکت است.

مدیرعامل:

وب‌سایت: karenpayment.com

تلفن: 44241150-021


شرکت فن‌آوران پارس یار (کیف‌پی)

شرکت فن‌آوران پارس یار با هدف راه‌اندازی و توسعه راهکارهای پرداخت تلفن همراه در کشور به طراحی و اجرای پروژه‌هایی پرداخته است که در جهت ایجاد وفاداری در مشتریان به پذیرندگان مختلف حرکت می‌کند. کیف‌پی یک اکوسیستم پرداخت الکترونیک در بستر اینترنت است که امکان پرداخت در بستر ابری برای سه دسته کاربران شخصی، تجاری و سازمانی را فراهم می‌کند.

هم‌بنیان‌گذاران: سید حامد میرشمسی / شرکت فن‌آوران پارس یار

وب‌سایت: www.kifpay.com

تلفن: 66513801-021


شرکت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک نیوار

نیوار از سال ۱۳۸۸ تأسیس شده و خدمات مختلف اپراتور و شرکت‌ها را ارائه می‌دهد. نیوار راهی برای انتقال وجه، پرداخت آنلاین و همچنین ایجاد حساب کاربری برای نمایندگی‌ها و سرویس‌های سفارشی و متناسب با کسب‌وکار مشتریان خود است.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.neevar.com

تلفن: 72109-021


شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان (سیزپی)

سیزپی نام درگاه پرداخت شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان است که به ایجاد بستری امن برای پرداخت‌ها و تسهیل فعالیت کسب‌وکارها و توسعه آن‌ها کمک می‌کند. رویکرد سیزپی خدمت‌رسانی به استارت‌آپ‌ها و تسریع فعالیت آن‌ها از طریق ارائه انواع درگاه‌های پرداخت است.

هم‌بنیان‌گذاران:‌ علیرضا پزشک / میرعلی حسینی

وب‌سایت: www.sizpay.com

تلفن: 88437523-021


شرکت کارت اعتباری ایرانیان

شرکت کارت اعتباری ایرانیان به‌عنوان یک اپراتور مجازی خدمات بانکی و پرداخت با مجوزهای لازم در حال ارائه خدمات زیرساختی و نرم‌افزاری است. امکان خرید با کارت شتابی، کیف پول، مشاهده گردش حساب، انتقال وجه در کیف پول، تسویه کیف پول، پرداخت با شناسه QR، رویت پذیرندگان طرف قرارداد برخی از قابلیت‌های اپلیکیشن و پنل کاربری مشتریان است.

بنیان‌گذار: امیر سلیمانی

وب‌سایت: www.iraniancreditcard.ir

تلفن: 75181000-021


شرکت اندیشه هوشمند رایان پارسی

شرکت اندیشه هوشمند رایان پارسی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه و توسعه خدمات نوین آغاز کرد و در سال ۱۳۹۱ به ثبت رسید. برخی از خدماتی که رایان پارسی ارائه می‌دهد، شامل پایانه فروش، درگاه پرداخت الکترونیک، سوئیچ صادرکنندگی و پذیرندگی، USSD، نرم‌افزارهای تلفن همراه، نرم‌افزار جامع صادرات نفت و محصولاتی همچون دستگاه کیوسک، خودپرداز و خودبانک است.

مدیرعامل: ایمان اسدی

وب‌سایت: www.rayanparsi.com

تلفن: 88613098-021


شرکت روان ارتباط عصر

شرکت روان ارتباط عصر در زمینه مخابرات، نرم‌افزار و سخت‌افزار تأسیس و فعالیت خود را آغاز کرده. این شرکت عمده فعالیت خود را در زمینه صنعت موبایل، مخابرات سیار و نرم‌افزار متمرکز کرده است.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.ravanertebat.com

تلفن: 9-88671872-021


شرکت پرشیاتک (یونی پی)

یونی پی در تیرماه ۱۳۹۵ فعالیت خود را تحت نام ادپرشین آغاز کرد و در اسفندماه سال ۱۳۹۶ به یونی پی تغییر نام داد. ازجمله خدمات یونی پی می‌توان به درگاه پرداخت شخصی، درگاه پرداخت برای وب‌سایت و اپلیکیشن، قابلیت ایجاد فروشگاه آنلاین، لینک کوتاه پرداخت برای فروش آسان در شبکه‌های اجتماعی و گزارش‌گیری از تراکنش‌ها و سفارشات اشاره کرد.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.unipay.ir

تلفن: 24573100-021


شرکت تجارت الکترونیک دی

شرکت تجارت الکترونیک دی از شرکت‌های گروه مالی دی است که با هدف توسعه صنعت پرداخت الکترونیک، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی، وزارت بازرگانی و نظام صنفی رایانه تهران آغاز کرد.

مدیرعامل: علیرضا سمیعی

وب‌سایت: www.dec.ir

تلفن: 42508888 -021


شرکت فراز اندیشان سامانه گستر صبا

شرکت فرازاندیشان سامانه گستر صبا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز امنیت درصدد است در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های پژوهشی، کاربردی، راهبردی، فنی و مالی به ایفای نقش و مشارکت بپردازد.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.sabapal.ir

تلفن: 26407381-021


شرکت رهجویان ارتباطات جاوید آرپا (نکست پی)

نکست پی به‌طورکلی در زمینه پرداخت الکترونیک، بستر پذیرش پرداخت اینترنتی از طریق شبکه شتاب و همچنین از طریق شبکه‌های بین‌المللی بانکی را برای وب‌سایت‌ها و اشخاص فراهم می‌کند.

بنیان‌گذار: پویا عبدالمحمدی

تلفن: 34211422-026

وب‌سایت: www.nextpay.ir


شرکت هیلاوسام سبا (هیلاپی)

هیلاپی ارائه‌دهنده خدمات پرداخت هوشمند است و SDK پرداخت درون‌برنامه‌ای از خدمات هیلاپی است. از ارائه درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت اختصاصی گرفته تا پرداخت حرفه‌ای توسط API، پرداخت درون برنامه‌ای تا بستری برای پذیرش پرداخت‌های کارت به کارت به‌صورت هوشمند و پرداخت از طریق لینک پرداخت و کد QR خدمات هیلاپی هستند.

مدیرعامل:

وب‌سایت: hillapay.ir

تلفن: 22719920-021


شرکت داده کاوان پیشرو

شرکت داده کاوان پیشرو با هدف توسعه بازار مورد نظر در حوزه‌های تخصصی و مبتنی بر فن آوری اطلاعات فعالیت می‌کند، مجموعه محصولات، تجربیات، دانش مدیریتی و نوآوری در شرکت امکان ارائه راه‌حل‌ها، محصولات و خدمات را در سطح کیفی بالایی فراهم آورده است.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.dmlcc.com

تلفن: 3- 88731162 -021


شرکت میراث نیکان ماندگار

شرکت میراث نیکان ماندگار با هدف تحول در صنعت آموزش، تکنولوژی و تجارت شروع به فعالیت کرده است. هدف کلی شرکت انجام خدمات و فعالیت‌های فن آوری اطلاعات، تکنولوژی طراحی و اجرای پروژه‌های دانش‌بنیان، صنعتی و مالی است.

مدیرعامل: جمشید کاردار

وب‌سایت: www.mnmco.net

تلفن: 22712270-021


شرکت اکباتان ارتباط گستر

شرکت اکباتان ارتباط گستر در سال 1378 فعالیت خود را در زمینه ISP و Voip آغاز کرده و تا سال ۱۳۹۶ به‌صورت مستمر در این حوزه فعالیت داشته است. این شرکت به فعالیت در حوزه برنامه‌نویسی و تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و بخصوص اپلیکیشن‌های فروشگاهی و خرید آنلاین نیز اشتغال داشته و در سال ۱۳۹۷ در زمینه تولید اپلیکیشن‌های سرگرمی و مسابقه نیز شروع به فعالیت حرفه‌ای کرده است. همچنین این شرکت در حوزه تجارت الکترونیک قصد دارد راهکارهای نوین پرداخت را به شرکت‌های فعال در این حوزه ارائه کند.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.eegco.ir

تلفن: 88030650-021


شرکت سامانه الکترونیک انصار

شرکت سامانه الکترونیک انصار به‌عنوان بازوی الکترونیک بانک انصار تشکیل شد. فعالیت‌های اصلی این شرکت حول محور «خدمات شهروند الکترونیک» سازمان‌دهی شده‌اند و عبارت‌اند از تهیه انواع کارت‌های شهروندی و بانکی، تولید سخت‌افزار، نرم‌افزار، راهکارهای امنیت اطلاعات، راهکارهای سامانه جمع‌آوری خودکار کرایه، راهکارهای سامانه جامع ناوگان حمل‌ونقل و مکان‌یاب خودرو، راهکارهای سامانه هوشمند ناوگان دانش‌آموزی.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.ansarco.ir

تلفن: 27606000-021


شرکت پژوهشگران عصر توسعه کویر (همراه‌پی)

همراه پِی سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است که در هر نوع سیستم‌عاملی قابل‌استفاده است. با استفاده از این سیستم می‌توان از مشتریان خود درون نرم‌افزارهای خود وجه نقد دریافت کرد و سرویس‌های خود را ارائه داد.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: hamrahpay.com

تلفن: 03538412811


شرکت توسعه تجارت الکترونیک پوپک

سامانه الکترونیکی فری‌پی ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و دریافت وجه به‌صورت آنلاین است و این امکان را برای افراد فراهم می‌آورد که از سراسر ایران به‌صورت آنلاین پول دریافت یا برای سایر افراد ارسال کنند و در هر زمان که می‌خواهند پول یا اعتبار خود را به حساب بانکی خود واریز کنند. یکی دیگر از خدمات سامانه الکترونیکی فری‌پی ارائه درگاه پرداخت به وب‌سایت‌ها و تضمین خرید کاربران است.

هم‌بنیان‌گذاران: آزاد عبدالکریمی / سروه عبدالکریمی آذر

وب‌سایت: freepay.ir

تلفن: 28426596-021


شرکت توسعه وب جوان (پارس پال)

رسالت این مجموعه از سال 1398 ارائه خدمات جامع درگاه پرداخت آنلاین به‌تمامی کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است به‌نحوی‌که با ارائه یک پنل پرداخت پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران در هر سطح از فعالیت باشد و کسب‌وکارهایی که خواستار استفاده از پرداخت آنلاین هستند، پنل پارس پال را برای وب‌سایت خود انتخاب کنند.

 هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: www.parspal.com

تلفن: 36111-031


شرکت سباپردازش

شرکت سبا پردازش با دریافت مجوز پرداخت یاری از شرکت شاپرک به‌منظور ارائه سرویس خرید اینترنتی به فروشندگان، سامانه ارائه و مدیریت درگاه پرداخت اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده است.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: www.spay.ir

تلفن: 42240-021


شرکت پردازش ابری فراگیر آسیا

دارندگان فروشگاه‌های شبکه‌های اجتماعی تنها با ثبت‌نام در سایت شرکت پردازش ابری فراگیر آسیا می‌توانند از امکانات لینک‌پرداخت آن برای پرداخت‌های خود استفاده کنند.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: www.linkpardakht.com

تلفن: 75153353-021


شرکت تجارت الکترونیک نیک پی (پانو)

شرکت تجارت الکترونیک نیک‌پی در سال 1396 تأسیس شده است و اولین محصول آن در حال حاضر نرم‌افزار پانو است که بستری را برای تعامل بین خریداران و ارائه‌کنندگان کالا و خدمات فراهم آورده است. پانو یک زیرساخت پرداخت است که امکان ارسال دستور پرداخت به دیگران را فراهم می‌کند.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.epano.ir

تلفن: 26142591-021

شرکت معماران فناوری هوشمند

شرکت معماران فناوران هوشمند با ایجاد زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم با فرآیند شناسایی مشتریان و نیازهای آنان از یک طرف و شناسایی عرضه‌کنندگان کالاها و خدمات از سوی دیگر با بهره‌گیری از یکپارچه‌سازی و ایجاد باشگاه زنجیره‌ای مشتریان نسبت به بازاریابی و برقراری ارتباط بین مشتری و عرضه‌کننده کرده.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.refahbon.ir

تلفن: 88782493-021



شرکت شبکه همراه آتی‌پی

شبکه همراه آتی‌پی از سال 1397 و با سرمایه‌گذاری هلدینگ آتیه داده‌پرداز فعالیت خود را در جهت تجاری‌سازی اولین سامانه پرداخت بلوتوث در ایران آغاز کرده است. آتی‌پی با استفاده از سامانه پرداخت بلوتوث که بر پرداخت همراه در محل تمرکز داشته و از فناوری BLE جهت انجام این نوع تراکنش استفاده می‌کند، قصد دارد تا در این بازار که در حال حاضر متمرکز بر کدهای QR است، ورود کرده.

مدیرعامل: داود سالاریان

وب‌سایت: www.atipay.net

تلفن: 88626830-021


شرکت پدیسار انفورماتیک

پدیسار انفورماتیک یک شرکت ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) است. بیشتر مشتریان این شرکت بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و میان اندازه دولتی و خصوصی هستند. شرکت از آغاز در سال ۱۳۷۵ به‌صورت یک شرکت سهامی خاص تأسیس شد و از شهریور ۹۷ شرکت توسعه تجارت داتام مالک صددرصد سهام آن شد.

مدیرعامل: علیرضا کریمی

وب‌سایت: www.padisarinc.com

تلفن: 88756126-021


شرکت مهندسی پیشرو فن‌آوران آلین کیش

شرکت مهندسی پیشرو فناوران آلین کیش از سال با بهره‌برداری از ابزارها و راهکارهای نوین، ارائه طیف وسیعی از خدمات و سیستم‌های پرداخت و وفادارسازی مشتریان را به برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز تجاری آغاز کرده است.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.allinpay.ir

تلفن: 88149676 -021


شرکت داده پویشگر ایما ایرانیان (دبیت پی)

دبیت پی یک درگاه پرداخت شخصی بوده که با هدف سهولت و اختصاصی بودن درگاه پرداخت طراحی شده است. سرویس درگاه پرداخت تک ستاره دبیت پی به‌عنوان اولین سرویس کاربردی دبیت پی در سال 97 رونمایی شد که این سرویس نسبت به جامعه هدف مشخصی طراحی شده است. از این سرویس می‌توان برای انتقال وجه بین اشخاص، مدیران شرکت، نمایندگان بیمه، فریلنسرها، مدیران ساختمان، صاحبان فروشگاه‌های آنلاین و… استفاده کرد.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: www.debitpay.ir

تلفن: 04135430063


شرکت دارا رایان آفرنگ واران

هدف اصلی شرکت دارا رایان آفرنگ واران ارائه راه‌کارهای نوین پرداخت و دریافت وجه است. محصول اصلی این شرکت با عنوان «پل کارت» خدماتی مانند درگاه پرداخت، کارت پرداخت، لینک پرداخت و درگاه پرداخت اختصاصی را شامل می‌شود. محصول دیگر به نام «اپلیکیشن پل» امورات پرداخت در شبکه را تسهیل می‌بخشد.«دستگاه‌های پرداخت» نیز محصول دیگر این شرکت است.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: polcard.ir

تلفن: 08733730510


شرکت فاطر ایده پردازان مهام

فراپال با هدف ارائه خدماتی نوین و متمایز در عرصه پرداخت آنلاین به وب‌سایت‌ها و پذیرنده‌های فعال در موضوعات مختلف و جذب رضایتمندی مشتریان راه‌اندازی شده است و تا اکنون بیش از ۷۰۰ کسب کار اینترنتی و ۵۲۰۰ کاربر به فراپال پیوسته‌اند.

بنیان‌گذار: محمد سعید محمدکریمی

وب‌سایت: www.farapal.com

تلفن: 08433231787


شرکت سرآمد فن آوری اطلاعات به پردازان (زودی پی)

زودی پی یکی از محصولات شرکت سرآمد فن آوری اطلاعات به پردازان است. شرکت سرآمد فن آوری اطلاعات به پردازان در سال 1395 به‌عنوان یکی از بازوان فناوری اطلاعات شرکت داده‌پردازی به ثبت رسیده است. درگاه پرداخت اینترنتی زودی‌پی به‌عنوان عرضه‌کننده خدمات پرداخت الکترونیک و غیرحضوری، این امکان را برای دارندگان کارت‌های عضو شتاب فراهم می‌کند تا بتوانند کلیه تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند.

مدیر پروژه: سید امیرحسین موسوی

وب‌سایت: www.zoodipay.com

تلفن: 88940013-021


شرکت آراد رایانه لیان

شرکت آراد در سال 1384 فعالیت خود را در زمینه نرم‌افزار و خدمات شبکه‌های کامپیوتری آغاز کرد. ارائه محصولات و تکنولوژی‌ها در زمینه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و شبکه‌های کامپیوتری از اهم فعالیت‌های این شرکت بوده است.

مدیرعامل: سرمد حیدری

وب‌سایت: www.arad-itc.com

تلفن: 03195023100


شرکت سرای شبکه اندیشان نوآور آرایی‌ها (شرکت شاناکو)

شرکت شاناکو از یک نیاز اولیه برای ساده‌تر کردن فرایند دریافت و پرداخت پول راه‌اندازی شد. این شرکت بر آن است که با استفاده از تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات فعالیت خود را در زمینه خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیکی گسترش دهد.

مدیرعامل: عسکری پرج

وب‌سایت: shanapay.com

تلفن: 01132208780


شرکت ایده پرداز دانش نوین آرشام (گردش‌پی)

گردش‌پی امکان پرداخت آنلاین را با ارائه درگاه مبتنی بر وب و موبایل فراهم می‌سازد. افراد با ثبت‌نام پذیرندگی و ارسال مدارک می‌توانند در اسرع وقت درگاه خود را دریافت کنند و از زیرساخت پرداخت گردش‌پی بهره ببرند. گردش‌پی از زیرمجموعه‌های شرکت «ایده پرداز دانش نوین آرشام» است که با مأموریت ایجاد زیرساخت پرداخت آنلاین مبتنی بر وب و موبایل جهت ارائه خدمات مالی به مشتریان و شرکای تجاری شرکت پایه‌گذاری شده است.

بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: gardeshpay.com

تلفن: 26401140-021


شرکت ترانس تقویت نارنج (ناروین)

حوزه فعالیت شرکت ترانس تقویت نارنج پشتیبانی و ارائه خدمات دستگاه‌های کارت‌خوان است و نماینده انحصاری شرکت‌های فناپ و سایان کارت است.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.narvinpay.ir

تلفن: 01142255699


شرکت بنیان نوآوری و توسعه کارآفرینی کران‌پرداز (پَکپِی)

کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین شبکه‌های اجتماعی، استارت‌آپ‌ها و فریلنسرها با کمک پکپی می‌توانند صاحب درگاه پرداخت اینترنتی/اپراتوری و یا صفحه پرداخت شخصی می‌شوند.

بنیان‌گذار: زهرا نخعی

وب‌سایت: www.packpay.ir

تلفن: 64063366-021



شرکت مهندسی سامانه‌های هوشمند توتان

شرکت مهندسی سامانه‌های هوشمند توتان در ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیکی آغاز کرد. توانایی اصلی توتان، ارائه راه‌حل‌های نوین برای توسعه یا حل مشکلات کسب‌وکارهای دیجیتال است. توتان قصد دارد به‌صورت جدی در فضای کسب‌وکارهای دیجیتال و در حوزه فن‌آوری مالی، تجارت الکترونیکی و بازی حضور یابد.

مدیرعامل: علی چشم جهان

وب‌سایت: www.totangroup.com

تلفن: 88930490-021


شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت

شرکت پردازش اطلاعات مالی و مشاور سرمایه‌گذاری پارت در سال 1392 نزد اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تهران با هدف کمک به توسعه و گسترش بازار سرمایه کشور و با بهره‌گیری از دانش و تخصص روز، تأسیس و در بازار سرمایه ایران به‌عنوان یک شرکت پردازش اطلاعات مالی در بازارهای مالی ایران فعالیت می‌کند.

مدیرعامل: علی رسولی‌زاده

وب‌سایت: www.partdp.ir

تلفن: 74318000-021


شرکت طلایه داران طراح نوین افروز (آران پال)

آران پال هدف ارائه خدماتی در حوزه پرداخت آنلاین به وب‌سایت‌ها و پذیرنده‌های فعال در موضوعات مختلف و جذب رضایتمندی مشتریان راه‌اندازی شده است. درگاه پرداخت اینترنتی آران پال، سامانه‌ای است که با قادر ساختن فروشگاه‌ها، مؤسسات و کسب‌وکارهای اینترنتی برای پذیرش کارت‌های بانکی جهت خرید و پرداخت آنلاین، همانند پلی مابین فروشگاه‌های اینترنتی، مشتریان و شبکه بانکی، تراکنش‌های مالی را پردازش و اطلاعات پرداخت اینترنتی را به‌صورت آنلاین ردوبدل می‌کند.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: www.aranpal.com

تلفن: 77249528-021


بین‌المللی فناوران اقتصاد سیراف

شرکت بین‌المللی فناوران اقتصاد سیراف به‌عنوان یک پیمانکار عمومی در حوزه‌های مالی، بانکی، پرداخت و فناوری اطلاعات در حال فعالیت است. این شرکت، با توجه به امکانات خود نظیر دفاتر استانی و نیروهای فنی در خصوص پشتیبانی از دستگاه‌های پرداخت مانند انواع مختلف کارت‌خوان و خودپرداز می‌تواند پاسخگوی نیازهای پشتیبانی بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت در سراسر کشور باشد.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.gpgc.ir

تلفن: 88502518-021


شرکت مبتکر فناوری پایور (پی نوت)

پی نوت به‌صورت یک راهکاری آنلاین به کمک شما آمده است تا بتوانید با رفع دغدغه و همراه با امنیت به پرداخت امور قبوض شهری خود بپردازید.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: paysar.ir

تلفن: 88616116-021


شرکت به‌پرداز جهان

به پی، سامانه ارائه خدمات پرداخت یاری شرکت به‌پرداز جهان است. این سامانه در جهت توسعه فناوری‌های مالی ایران و تولید یک سامانه جامع در زمینه پرداخت‌های اینترنتی به وجود آمده است. هدف سامانه این است که خدمات درگاه پرداخت اینترنتی و واسط، درگاه پرداخت درون برنامه‌ای، درگاه پرداخت شخصی و شبکه‌های اجتماعی ارائه شده با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه ارائه شود.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: bpjpay.com

تلفن: 44487100-021


شرکت پارس نت سیس سامانه کیش

شرکت پارس نتسیس از بدو تأسیس خود در پی اجرای نرم‌افزار راهبردی خود در زمینه‌های گوناگون صنعتی و خدماتی بوده و در این راستا اقدام به راه‌اندازی و پشتیبانی نرم‌افزار خود در زمینه‌های صنعت ریخته‌گری، پخش مواد غذایی و بهداشتی، صنعت پارچه و نساجی، کارخانه‌های مواد شیمیایی، سازمان‌های تجاری و بازرگانی و … کرده است.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.parsnetsis.ir

تلفن: 81074-021


شرکت آرتین تک عرشیا (بیت پی)

بیت پی به‌عنوان تجمیع‌کننده کسب‌وکارهای اینترنتی، از اواخر شهریورماه 1395 فعالیت خود را شروع گرد. این برند تحت مالکیت شرکت آرتین تک عرشیا بوده که فعالیت خود را از مردادماه 1394 با موضوع توسعه فناوری‌های تحت وب آغاز کرده است. هدف از راه‌اندازی بیت پی امنیت معاملات آنلاین است که سعی در ارائه خدمات مناسب در حوزه پرداخت اینترنتی به دو قشر وبمستر (فروشنده) و خریدار این برند را متمایز کرده است.

هم‌بنیان‌گذاران: محسن سلطانی / مجتبی سلطانی

وب‌سایت: bitpay.ir

تلفن: 01132232033


شرکت نوآوران پذیرش پیشرو کیان

اپلیکیشن کیان، اپلیکیشن پرداختی است که با استفاده از آن می‌توان شارژ و بسته اینترنت خریداری کرد، قبوض خود را پرداخت کرد و پول انتقال داد.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: www.kiandigital.com

تلفن: 47180000-021


شرکت سامانه پی نگار هوشمند (پی فا)

پی فا ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت مالی اینترنتی و درگاه پرداخت واسط است. با عضویت در پی فا می‌توان پس از تکمیل حساب کاربری و ارسال مدارک، درگاه پرداخت امن خود را دریافت کرد. پی فا ارائه‌دهنده درگاه پرداخت واسط از چند سوییچ پرداخت است.

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: payfa.com

تلفن: 26740475-021


شرکت عصردانش افزار

شرکت عصر دانش افزار در سال 1374 با هدف ارائه راه‌حل‌های جامع و خدمات تخصصی در زمینه طراحی و اجرای بستر فنی امن، نرم‌افزار، آموزش، مدیریت انتقال فناوری و مشاوره تأسیس شد و از سال 1390 تاکنون در حوزه سرویس‌های مبتنی بر ابزارهای هوشمند مشغول فعالیت است. عصر دانش افزار ارائه‌دهنده خدمات یکپارچه همراه است.

مدیرعامل: اردشیر منتصری

وب‌سایت: asredanesh.com

تلفن: 88701759-021


شرکت ستاره پیشگام نوران منطقه آزاد انزلی (پی استار)

سامانه الکترونیکی پی استار ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و دریافت وجه به‌صورت آنلاین یا همان پول الکترونیکی در ایران است که این امکان را برای افراد فراهم می‌آورد که از سراسر ایران به‌صورت آنلاین، آنی و ایمن پول دریافت یا برای سایر افراد ارسال کنند و در هر زمان که بخواهند پول یا اعتبار خود را به حساب بانکی خود واریز کنند.

هم‌بنیان‌گذاران: سید میثم میرنظامی / سید مرصاد میرنظامی / امین عبادی فر / شایان کیانی

وب‌سایت: www.PayStar.ir

تلفن: 91001599-021


شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق

شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق در سال 1382 با هدف ارائه خدمات نرم‌افزاری به اشخاص حقیقی و حقوقی تأسیس شد. شقایق در سال 1397 به‌عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح شد و گواهینامه انطباق با استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) را دریافت کرد. در حال حاضر این شرکت با مدیریت و پشتیبانی 9 سامانه جامع بانکی (بانک ملت) و 5 محصول توسعه‌ای، دانش قابل‌توجهی را در حوزه سامانه‌های ارزش‌افزوده صنعت بانکداری و بانکداری اجتماعی ایجاد کرده است.

مدیرعامل: علی گلزاری

وب‌سایت: www.shsoftco.com

تلفن: 42067000-021


شرکت داده‌کاوی یارگان (یارپی)

یار پی با ایجاد یک بستر یکپارچه در تلاش است محیطی تحلیلی و کاربردی را برای طیف گسترده‌ای از کاربران دنیای دیجیتال که به دنبال روشی برای مدیریت مالی هستند فراهم آورد.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.yarpay.net

تلفن: ۸۸۹۵۷۱۵۰-021


شرکت توسعه تجارت ایده پردازان سپنتا ایساتیس

شرکت توسعه تجارت ایده پردازان سپنتا ایساتیس، با نام تجاری سپنتا، از سال 1396 فعالیت خود را با ایده ارائه راهکارهای نوین در زمینه باشگاه مشتریان آغاز کرد. سپنتا سعی کرده تا با شناسایی نیازهای مختلف جامعه، راهکارهایی را خلق کند تا انگیزه و توان خرید در طیف وسیعی از مشتریان بالفعل و بالقوه خدمات و کالا در کشور افزایش یابد.

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.sepantaclubs.com

تلفن: 45227-021


شرکت فناوری صبانوین جام جم

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: www.sabanovin.com

تلفن: 07132922


شرکت آمایش داده تجارت نوین

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.adtn.ir

تلفن: 75039300-021


شرکت فردای سپید آریانا

مدیرعامل:

وب‌سایت: fsa.co.ir

تلفن: ۳۶۷۶۰۰۰۰-۰۳۱


شرکت سپند پردازش پویا

مدیرعامل:

وب‌سایت: www.sepandpay.com

تلفن: 88324060-021


شرکت ایده نگاران افق تدبیر آتیه

مدیرعامل:

وب‌سایت: sepordeh.com

تلفن: 28425612-021


شرکت پیشگام الکترونیک ایمن خاورمیانه

مدیرعامل:

وب‌سایت:

تلفن: 56876374-021


شرکت پیشخوان الکترونیک فیامین (کن پی)

هم‌بنیان‌گذاران:

وب‌سایت: canpay.ir

تلفن: 01334734965


شرکت آتیه پردازان دهناد

مدیرعامل:

وب‌سایت:

تلفن: ۲۲۲۲۵۸۹۶-021

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.