راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت bitHolla به عنوان شریک تجاری اکسیر از اکسچنج بین‌المللی «HollaEx» رونمایی کرد

شاید اصلی‌ترین دغدغه فعالان و کاربران ایرانی که در دنیای رمزارزها به فعالیت می‌پردازند، عدم دسترسی مناسب و مطمئن به بازارهای جهانی باشد. به دلیل اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌های مختلف علیه کشورمان، کاربران ایرانی یا اصولاً از دسترسی آزاد و عادلانه به بازارهای بزرگ جهانی مانند Binance و Bittrex محروم هستند و یا با روش‌های نامطمئن و غیر اصولی در این بازارها فعالیت محدود دارند.

در این میان، وجود بازارهای داخلی مانند اکسیر توانسته است تا حدی این خلأ را برای کاربران ایرانی پر کند. اما بدیهی است به دلیل ماهیت جهان شمول رمزارزهای محبوب، عمده نقدینگی و گردش این بازارها در سطح بین‌المللی در حال انجام است.


آغاز به کار اکسچنج بین المللی HollaEx.com


شرکت bitHolla بعنوان شریک تجاری اکسیر، ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۸ از اکسچنج بین‌المللی HollaEx رونمایی کرده است.

HollaEx به ‌عنوان یک اکسچنج رمزارز باز (Open Crypto Exchange) با بهره‌گیری از زیرساخت‌های قدرتمند و فناوری‌های به‌روز امنیتی، پلتفرمی امن، حرفه‌ای و با کاربری ساده در اختیار کاربران خود قرار داده است.

از آنجایی که HollaEx یک اکسچنج رمزارز باز است، عضویت و فعالیت کاربران ایرانی بر روی آن هیچ محدودیتی نداشته و به راحتی می‌تواند پاسخی برای نیاز هموطنان در این حوزه باشد.


مزایای اکسچنج HollaEx.com


از مزیت‌های اکسچنج HollaEx.com می‌‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم بالای بازار و نقدینگی قابل مقایسه با بازارهای معتبر جهانی
  •  پشتیبانی از رمزارزهای محبوب
  • اضافه شدن رمزارزهای دیگر در یک برنامه فشرده سه ماهه
  • کیف پول‌های سرد و گرم اختصاصی و با ضریب امنیتی بسیار بالا
  • پلتفرم قدرتمند و امن با تکیه بر توان بالای دیتا سنترهای شرکت آمازون در کشور ایرلند
  • رابط کاربری ساده؛ محیط کاربری HollaEx مشابه با پلتفرم اکسیر بوده و این امر شروع به فعالیت کاربران اکسیر را تسهیل و تسریع می‌کند.
  • بهره‌مندی از ابزارهای تحلیلی چارت

نمودار Trading View یک ابزار استاندارد برای نمایش نمودارها و تحلیل تکنیکال است که در تمام اکسچنج‌های بزرگ دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • مدیریت هوشمند ریسک معاملات

امکان فعال‌سازی سیستم مدیریت هوشمند ریسک دارایی‌ها، به منظور جلوگیری از اشتباهات ناخواسته در هنگام ثبت سفارش.

  • اعلان‌های هوشمند (Notification) در هنگام سفارش گذاری و تکمیل سفارشات
  • امکان ارتباط و تعامل با کاربران بین‌المللی پلتفرم
  • تیم پشتیبانی اختصاصی به زبان فارسی برای کاربران ایرانی

 برای اولین بار کاربران ایرانی می‌توانند در زمان استفاده از یک سایت بین‌المللی، از امکان پشتیبانی فارسی بهره‌مند شوند.

  • پشتیبانی از توکن HollaEx

چندی پیش HollaEx توکن خود را با نام XHT معرفی کرد. توکن HollaEx به عنوان یک توکن native و کاربردی، علاوه بر قابلیت سرمایه‌گذاری و خرید و فروش در بازار اکسچنج، می‌تواند به منظور collateral مورد نیاز جهت راه‌اندازی اکسچنج شخصی شما مورد استفاده قرار گیرد.



  • مشاهده آخرین تغییرات و خبرها به طور مستقیم در پلتفرم

کاربران HollaEx می‌توانند بدون مراجعه به شبکه‌های اجتماعی و صفحه خبر رسانی سایت، در کنار پنل کاربری خود، از آخرین به‌روزرسانی‌ها و  خبرهای مربوطه آگاه شوند.

کسب درآمد از طریق معرفی کاربر جدید

کاربران در HollaEx می‌توانند با استفاده از لینک اختصاصی معرفی به دیگران، از مزیت برخورداری 10 درصد تخفیف روی کارمزد تمام معاملات و همچنین اخذ 10 درصد از کارمزد تمامی معاملات انجام شده توسط کاربران معرفی شده، بهره‌مند شوند.


امکانات HollaEx برای کاربران اکسیر


تمامی کاربران سطح دو و بالاتر اکسیر، پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات حساب کاربری در HollaEx، بدون طی کردن روند احراز هویت به سطح سه کاربری ارتقا یافته و 20 عدد توکن HollaEx به عنوان هدیه به کیف پول آنها منظور می‌شود.

توجه: کاربران سطح 2 و بالاتر اکسیر در زمان ثبت نام و تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود در HollaEx، کافیست به جای مدارک هویتی خود، یک نوشته با مضنون «کاربر اکسیر هستم» را بارگزاری کنند.

همچنین کاربرانی که دارایی‌های مسدود شده در اکسچنج bittrex.com دارند می‌توانند طبق دستورالعمل اعلام شده توسط سایت Bittrex، با عضویت در اکسچنج HollaEx.com به عنوان یک اکسچنج بین‌المللی که  به صورت رسمی و قانونی در کشور Seychelles ثبت شده، تقاضای آزاد سازی دارایی‌های مسدود شده خود کنند.


اکوسیستمی قدرتمند و پایدار برای اتصال بدون مرز به بازار جهانی رمزارزها

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش سوالات متداول اکسچنج HollaEx.com مراجعه کنید یا پشتیبانی اکسیر تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.