راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید مدیران ارشد بانک صادرات از خط تولید کیوسک‌های بانکی شرکت فرادیس البرز

همکاری بانک صادرات ایران و شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز در حوزه تأمین و پشتیبانی خودپردازهای بانکی سابقه طولانی و عمق گسترده‌ای دارد. در سال 98 و پس از برگزاری مناقصه جهت خرید دو مدل کیوسک بانکی به تعداد 600 دستگاه توسط بانک صادرات و برنده شدن فرادیس البرز در هر دو مناقصه و آغاز روند تولید و تحویل این دستگاه، ضمن افزایش حجم همکاری شرکت فرادیس با بانک صادرات، حوزه کاری آن شرکت در زمینه تولید و فروش انواع کیوسک‌های بانکی نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

در سال 98 مجموع درخواست‌های خرید ارجاع شده به شرکت فرادیس در حوزه انواع کیوسک‌های دیواری و سالنی از طرف بانک‌های صادرات، ملی، تجارت و مسکن تاکنون به حدود 2000 دستگاه رسیده و هم‌اکنون شرکت فرادیس البرز علاوه بر پیشتازی در حوزه تأمین و پشتیبانی انواع خودپرداز، به یکی از بازیگران اصلی در حوزه کیوسک نیز تبدیل شده است.

در همین راستا و به منظور بازدید از خط تولید کیوسک‌های بانکی شرکت فرادیس البرز و نیز بررسی روند آماده‌سازی کیوسک‌های بانک صادرات، مدیران ارشد بانک در «حوزه فناوری اطلاعات» و «خدمات و پشتیبانی» با همراهی مدیرعامل و مدیران ذی‌ربط شرکت فرادیس از کارخانه این شرکت در شهر صنعتی البرز بازدید کردند.

در این بازدید سید جعفر صدری، مدیر امور فناوری اطلاعات، امین جعفری، مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رسول قربانی، رئیس اداره کل تدارکات، امیرحسین آقامحمدی، مهدی کاظمی و چند نفر دیگر از مدیران اداره کل خدمات نوین بانکی بانک صادرات ایران حضور داشتند.

در این بازدید مدیرعامل شرکت فرادیس البرز توضیحاتی در مورد بیش از دو دهه سابقه  این شرکت در حوزه تولید و پشتیبانی محصولات و تجهیزات بانکی و برنامه‌ریزی انجام شده جهت توسعه آن در شرایط کنونی ارائه کردند.

سپس امکانات شرکت جهت تأمین به‌موقع تجهیزات با حفظ کیفیت مورد انتظار و برنامه زمانی تولید  600 دستگاه کیوسک بانکی موضوع قرارداد فی‌مابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توضیحات لازم در خصوص موارد مورد نظر مدیران بانک ارائه شد.

در ادامه بحث‌های صورت گرفته در این جلسه، مدیران ارشد بانک صادرات ایران با همراهی مدیران ارشد شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز از قسمت‌های مختلف کارخانه این شرکت از جمله خطوط مختلف تولید ماژول‌ها، درخت کابل، انواع بردها، خودپردازها و «به ویژه» کیوسک‌های درحال ساخت موضوع قرارداد بانک صادرات و نمونه محصولات جدید تولیدی این شرکت بازدید کردند.

در نهایت مهمانان شرکت پس از بازدید از مجموعه انبارهای شرکت و قطعات و محصولات موجود از برنامه‌ریزی شرکت جهت تأمین به موقع قطعات مورد نیاز و کیفیت ارائه خدمات در زمینه تولید و پشتیبانی محصولات شرکت تقدیر و تشکر کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.