راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین رویداد «روز بازاریابی دیجیتال» با حضور استارت‌آپ‌ها و مدیران کسب‌وکارها برگزار می‌شود

رویداد روز بازاریابی دیجیتال (DMDay) 13، 12 و 14 دی ماه برگزار می‌شود. در این رویداد، متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، استارت‌آپ‌ها، مدیران کسب‌وکارها و صنایع مختلف و همچنین علاقه‌مندان و دانشجویان شرکت می‌کنند.

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال به مدت سه روز برگزار می‌شود. بخش‌بندی موضوعات یکی از تفاوت‌های DMDay امسال است. هر بخش با تمرکز بر هر یک از حوزه‌های حمل‌ونقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کالاهای تند مصرف، موبایل، فشن و قانون‌گذاری به بررسی عمیق‌تر هر یک و نیز بررسی کاربردی دیجیتال مارکتینگ در کسب‌وکارهای هر بخش، باعث متمایز شدن این رویداد از دو رویداد قبلی شده است.


روز بازاریابی دیجیتال چه حرفی برای گفتن دارد؟


روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، سازمانی است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و مهم‌تر از آن بازار دیجیتال مارکتینگ، مأموریت اصلی آن ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب‌وکارهای مختلف است.

بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش می‌کند آخرین دغدغه‌ها، راهکارها و روش‌های مختلف را با فعالان و علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.


معرفی رویداد روز بازاریابی دیجیتال


حضور استارت‌آپ‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مانند علی‌بابا، سفرمارکت، دیجی‌کالا، اسنپ، کافه‌بازار، تپسل، یکتانت و غیره و صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغه‌های کسب‌وکارهای دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفه‌ای برای شبکه‌سازی و انتقال تجربیات به خود بگیرد.

این رویداد تابه‌حال در دو دوره برگزار شده و مجموع 1800 شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده است. کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و … در رویدادهای قبلی برگزار شده است.


برگزاری دور سوم از این رویداد


در دور سوم از رویداد روز بازاریابی دیجیتال، به موضوعات زیر پرداخته می‌شود:

  • جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آن‌ها از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف (Edition)
  • ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تأثیر آنها بر صنایع مختلف
  • بررسی دغدغه‌های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • همکاری گسترده‌تر با همکاران، شرکای تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان

روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف را بررسی کند. این بخش‌ها شامل حوزه‌های صنایع تند مصرف (FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی و …، حمل‌ونقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مال‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مواردی از این دست است.

متقاضیان می‌توانند با کد تخفیف 35 درصدی way2pay و از طریق این لینک در این رویداد ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.