راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه در آزمون دکتری 92 ثبت‌نام کنیم؟ گزارش تصویری

چند سالی است که پرداخت الکترونیک وارد حوزه آموزش عالی هم شده، طوری که دیگر بساط فروش دفترچه و کارت اعتباری از پست‌خانه‌ها جمع شده و داوطلبان کنکور از کاردانی گرفته تا دکتری می‌توانند تمام مراحل ثبت‌نام تا دریافت کارت ورود به جلسه را پای کامپیوتر شخصی‌شان انجام دهند و فقط برای شرکت در آزمون از خانه بیرون روند.

با توجه به حجم بالای تعداد متقاضیان شرکت در انواع کنکورها در کشورمان، کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نیاز به ثبت‌نام اینترنتی و خرید اینترنتی کارت اعتباری نداشته باشد. از امروز هفتم آذر، ثبت‌نام کنکور دکتری 92 شروع شده است و با توجه به آمار متقاضیان دکتری 91 انتظار می‌رود بیش از 179 هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند. با توجه به قیمت 31500 تومانی هر کارت اعتباری، پیش‌بینی می‌شود گردش مالی بیش از 5/5 میلیاردی را در پیش داشته باشد.

برای ثبت‌نام کنکور دکتری داوطلبان در مرحله اول باید وارد سایت sanjesh.org شوند و مطابق شکل زیر در باکس مربوط به دکترای تخصصی، روی گزینه «فروش کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون دکتری (PH.D) سال 1392» کلیک کنند.

با کیلک روی این گزینه صفحه زیر باز می‌شود که باید روی گزینه خرید کارت کلیک کنید.

به این ترتیب وارد صفحه سوم می‌شوید که در تصویر زیر نمونه آن را آورده‌ایم.

در این مرحله باید روی آزمون «نیم متمرکز دکترای تخصصی» کلیلک کنید که شما را وارد این صفحه می‌کند:

در صفحه خرید کارت بعد از انتخاب نوع کارت و مشخص کردن تعداد، باید مشخصات خودتان را که شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و تلفن همراه است وارد کنید. بعد از نوشتن عبارت امنیتی روی دکمه تایید کلیک می‌کنید.

در مرحله بعد وارد صفحه انتخاب دروازه پرداخت می‌شوید که تنها دروازه پرداخت در اینجا بانک پارسیان است. روی گزینه بانک پارسیان کلیک می‌کنید.

در این مرحله وارد صفحه دروازه پرداخت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان می‌شوید که از طریق این صفحه باید اطلاعات کارت خودتان را شامل شماره کارت، رمز اینترنتی کارت (رمز دوم)، cvv2 و تاریخ انقضای کارت وارد کنید.

بعد از نوشتن عبارت امنیتی و کلیک روی گزینه پرداخت وارد صفحه آخر به نام مشاهده کارت می‌شوید که اطلاعات کارت اعتباری را تحویل شما می‌دهد و با استفاده از این اطلاعات می‌توانید مراحل بعدی ثبت‌نام را انجام دهید. داوطلبان باید این اطلاعات را جایی ثبت کنند تا مراحل بعدی از جمله پرینت کارت ورود و مشاهده نتایج را با استفاده از این اطلاعات انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.