راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره الن آلمانی، مدیرعامل گروه سی‌آی‌تی بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش 27 / «الن رز آلمانی» را به‌عنوان یک مدیر اجرایی آمریکایی می‌شناسند که در حال حاضر ریاست هیئت‌مدیره و مدیرعاملی گروه سی‌آی‌تی را برعهده دارد. گروه سی‌آی‌تی شرکت هلدینگ بانک و خدمات مالی آمریکایی است که در سال 1908 در آمریکا راه‌اندازی شده و اکنون در آمریکای شمالی و لاتین، اروپا و آسیا فعالیت می‌کند و جزو 50 بانک برتر ایالات متحده شناخته می‌شود.

علاوه بر گروه سی‌آی‌تی، آلمانی مدیرعاملی خود بانک سی‌آی‌تی را نیز برعهده دارد. حضور و فعالیت آلمانی در حوزه بانکی به سال 1977 برمی‌گردد که از آن زمان تا سال 1987 در چیس بانک حضور داشت و بعد از آن به سیتی بانک ملحق شد و در سمت‌های مختلفی در آن بانک فعالیت می‌کرد.

عنوان مدیرعاملی هم ازجمله عناوینی است که زیاد در کنار اسم آلمانی دیده می‌شود. او در سال 2007 به‌عنوان مدیرعامل در RBS Amercia کارش را آغاز کرد و یک سال بعدش هم مدیرعامل گروه مالی شهروندان RBS شد که دوازدهمین بانک بزرگ ایالات متحده از نظر دارایی به حساب می‌آید.

جدیدترین عنوان مدیرعاملی آلمانی هم به سال 2016 برمی‌گردد که رسما مدیرعامل گروه سی‌آی‌تی شد و همزمان با شروع فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل، نقش بسزایی هم در پررنگ کردن نقش زنان در سمت‌های ارشد این گروه داشت؛ به طوری که در حال حاضر یک سوم هیئت‌مدیره سی‌آی‌تی را زنان تشکیل می‌دهند. در سال 2018 روزنامه «آمریکن بنکر» او را به‌عنوان سومین زن قدرتمند در حوزه بانکی معرفی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.