پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دومین گردهمایی همکاران معاونت خدمت شرکت توسنتکنو برگزار شد
دومین گردهمایی همکاران معاونت خدمت شرکت توسنتکنو با هدف ارتقای هر چه بیشتر توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی این شرکت، روزهای ۲۲ و ۲۳ آبانماه ۱۳۹۸ در بخش بانکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی توسنتکنو، در روز اول این رویداد دو روزه که با حضور اعضای هیاتمدیره، مدیرعامل، معاونین، مدیران ارشد و متخصصان فنی شرکت توسنتکنو از سراسر کشور در محل دهکده ورزشی بهداد چهارباغ استان البرز برگزار شد، پس از اسکان تیمهای تخصصی استانها در این دهکده ورزشی، مراسم رسمی با قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. سخنرانی و ارائه بابک درخشان، معاون خدمت شرکت توسنتکنو، میثم ترکمن مدیر عملیات، سرپرستان مناطق، مهدی بردابرد مدیر سطح سرویس و مسئولان دفاتر استانی منتخب توسنتکنو بخش اول از برنامه روز اول این گردهمایی بود.
در بخش دوم برنامه روز اول، سخنرانی بهنام مظاهری، مشاور مدیرعامل در حوزه سرویس و پشتیبانی بانکی بخش آغازین برنامه بود و پس از آن به ترتیب حمید همتی، قائممقام مدیرعامل، محمد مظاهری، مدیرعامل، سپیده لریانفرد، مدیر سرمایه انسانی، کامران دارابی مدیر فروش سرویس و امیرحسین باقری نائبرییس هیاتمدیره شرکت توسنسها و راهبر شبکه امن و مستقل ماشینهای بانکی مانیتک به سخنرانی پرداختند. همچنین مراسم تقدیر از دفاتر استانی و نقاط سرویس برتر با اهدای لوح یادبود و هدیه برگزار شد و اهدای تندیس یادبود به شرکتکنندگان در این رویداد ضمن برنامههای سخنرانی از دیگر بخشهای اجراشده در روز اول رویداد بودند.
در روز دوم این رویداد دو روزه نیز سخنرانی و ارائه فرشاد مولایی مدیر پشتیبانی فنی و تعمیرات پرداخت، احسان وکیلزاده مدیر پشتیبانی فنی و تعمیرات بانکی و روحالله لهرابیان رئیس هیاتمدیره شرکت توسنتکنو انجام شد. سپس جلسات توجیهی و پرسش و پاسخ با همکاران استانی در محل دهکده ورزشی بهداد چهارباغ برگزار شد و بررسی و برنامهریزی برای حل مشکلات دفاتر استانی و نقاط سرویس از مهمترین بخشهای برنامه روز دوم بود.
اهدای لوح یادبود به تیمهای مرتبط با حوزه سرویس و نگهداری و تعمیرات معاونت خدمت بخش دیگر برنامههای روز دوم بود. سپس همکاران معاونت خدمت شرکت توسنتکنو به سمت شهرک صنعتی کاسپین قزوین حرکت کردند و بازدید از سایت تولید شرکت توسنتکنو در دو لاین بانکی و پرداخت برای همکاران دفاتر استانی بهصورت کامل انجام شد.
شرکت توسنتکنو در سال جاری با توجه به هدفگذاری خود برای توسعه فعالیتهای زنجیره پشتیبانی سختافزار و نرمافزار بانکی، علاوه بر پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری خودپردازهای برند KINGTELLER،ATEC AP،LG،NCR و GWI، خودپرداز / خوددریافتهای برند GRG Banking و ATEC AP، دستگاههای خوددریافت برند GRG Banking، پایانههای غیرنقدی و خودبانکهای برند GWI و GRG Banking، اقدام به تجهیز کامل قطعات و ارتقای دانش نرمافزاری تعمیرات خودپردازهای مدل ۵۶۰۰ و ۷۶۰۰ برند HYOSUNG کرده است تا از این پس برند HYOSUNG نیز در سبد پشتیبانی شرکت توسنتکنو قرار گیرد.
توسنتکنو در حال حاضر با بیش از ۵۰ دفتر استانی موفق به پوشش کامل پهنه کشور جهت خدمات پشتیبانی دستگاههای خودپرداز شده و همچنین با استفاده از توان فنی و برنامهریزیهای زیرساختی توانسته رضایت بانکهای بزرگی نظیر بانک ملی و بانکهای خصوصی متعددی را جلب کند.
از سوی دیگر در چند سال اخیر این شرکت با جذب نیروهای زبده در حوزه تعمیرات و نگهداری دستگاههای خودپرداز هیوسانگ، دانش لازم در این خصوص را کسب کرده و ضمن مذاکره و تأمین اقلام قطعات یدکی لازم، با نهادینه کردن آموزشهای فنی در بدنه کارشناسان و ظرفیتسازی در دفاتر استانی، توانمندی ارائه خدمات پشتیبانی دستگاههای مذکور را تا سطح بالایی ارتقاء داده است.
از این رو هماکنون این امکان برای بانکهای مختلف کشور و نیز شبکه مالکان شخصی این دستگاهها پدید آمده است که از این فرصت برای بهبود سطح سرویس دستگاههای خود در اقصینقاط کشور اقدام کنند. بنابراین با توجه به این که توسنتکنو هماکنون بزرگترین شبکه خودپرداز شخصی (IAD) در ایران را با برند «مانیتک» گسترش داده است، علاوه بر بانکهای کشور مالکین این قبیل دستگاهها نیز میتوانند از مزایای سرویس جدید و خاص پشتیبانی برندهای مذکور بهرهمند شوند.
شایان ذکر است که شرکت توسنتکنو در حال حاضر در حوزه پرداخت نیز نماینده انحصاری مجاز برای ترویج، فروش و پشتیبانی از تمام پایانههای نقطه فروش شرکت PAX در ایران است.
دومین گردهمایی همکاران معاونت خدمت شرکت توسنتکنو در حالی برگزار شد که این شرکت با هدف ارتقاء توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی خود در بخش بانکی، برای ارائه خدمات پشتیبانی به طیف وسیعی از ماشینهای بانکی با برندهای گوناگون اعلام آمادگی کرده است.
در ادامه عکسهایی از این رویداد را مشاهده میکنید. همچنین میتوانید برای دیدن فیلم این رویداد، اینجا را کلیک کنید.