راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین با هدف گسترش نیروی انسانی در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور خواهد داشت

امسال برای اولین بار، نمایشگاه کار در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، یکی از شرکت‌هایی است که در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این شرکت با معرفی فرصت‌های شغلی خود، میزبان متقاضیان کار در نمایشگاه کار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، کاسپین عضو گروه داده‌پردازی بانک پارسیان است که از سال ۱۳۸۲ در حوزه تهیه سیستم‌های نرم‌افزاری (کربنکینگ، سوییچ، محصولات بانکداری مدرن و…) و همچنین طراحی و پشتیبانی مراکز داده و شبکه تبادل اطلاعات در حال فعالیت است. این شرکت جهت معرفی فرصت‌های شغلی، تعامل بیشتر با دانشگاه و جذب نیروهای مستعد در اولین نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور خواهد داشت.

کاسپین همواره با فراهم کردن محیطی مناسب برای نیروی کار مستعد و متخصص درصدد رشد صنعت بانکی و پرداخت کشور بوده است و از این رو با هدف گسترش نیروی انسانی خود از تاریخ 28 آبان به مدت دو روز در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران میزبان متقاضیان کار خواهد بود.

در طی روزهای برگزاری این نمایشگاه، کادر منابع انسانی شرکت به معرفی شرکت، سرویس‌های حوزه منابع انسانی، فرصت‌های شغلی موجود در کاسپین، مسیر شغلی برای افراد جویای کار خواهند پرداخت.

اولین نمایشگاه کار تهران در روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه ۹۸ در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.