راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جیبی‌مو با هدف معرفی الگوریتم‌های مدیریت تقلب در سیستم‌های مالی در ششمین نمایشگاه پدافند غیرعامل حضور دارد

ششمین نمایشگاه پدافند غیرعامل در تاریخ 18 آبان 1398 با حضور نهادهای امنیتی دانش‌محور و شرکت‌های حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز شد و تا 21 آبان‌ماه ادامه دارد.

 شرکت جیبی‌مو هدف خود را از حضور در این نمایشگاه، معرفی الگوریتم‌های مدیریت تقلب در سیستم‌های مالی از جمله درگاه پرداخت اینترنتی و کیف پول الکترونیک و برقراری ارتباطات اثربخش با نهادهای دولتی در زمینه پدافندغیرعامل بیان کرد. علاوه‌بر این جیبی‌مو در این نمایشگاه راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت خود را برای کسب‌وکارهای حوزه تجارت الکترونیک ارائه می‌دهد.

راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت به صورت یک پنل تحت وب در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد تا پس از احراز هویت، تمام جریان ورودی و خروجی پول خود را بدون محدودیت مدیریت کنند. این راهکار قادر است تا زیر ساخت مالی را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد، به گونه‌ای که تمام نیازهای دریافت، پرداخت، تسهیم و غیره پول در کسب‌وکارشان را پوشش دهد و آنها را از فرایندهای طاقت‌فرسای ارتباط با بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بی‌نیاز کند و کمک کند که بر روی کسب‌وکارشان تمرکز کنند.

جیبی‌مو برای صاحبان کسب‌وکارهای نوپا و حتی بزرگ امکانات و تمهیدات زیادی را در خود گنجانده است که می‌توان به درگاه پرداخت واسط، پرداخت مستقیم از کیف پول به حساب بانکی، دیده شدن در شبکه اجتماعی و ارائه APIهای باز اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.