راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با همکاری ققنوس منتشر کرد / فایل PDF گزارش سوئیس ریل کوین با عنوان «سوئیس ریل کوین، توکن املاک و مستغلات»

بازار املاک و مستغلات یکی از بزرگ‌ترین بازارها در سطح جهان است اما تجربه نشان می‌دهد که این صنعت بسیار غیر شفاف و ناکارآمد است. سوئیس ریل کوین (SRC) متعهد شده است که دارایی‌های املاک و مستغلات را به بلاکچین وارد کند تا در مدیریت دارایی‌های املاک و مستغلات و سیستم تبادلات دنیای قدیم با استفاده از شفافیت، یکپارچگی داده‌ها و بهینه‌سازی هزینه‌ها تحولی به وجود آورد.

سوئیس ریل کوین یک توکن جدید امنیتی است که به پرتفولیوی املاک تجاری سوئیس متصل است که به آن ارزش داخلی فزاینده‌ای می‌بخشد. هدف از راه‌اندازی این کوین ایجاد تحول و خودکارسازی مدیریت املاک و مستغلات با استفاده از نرم‌افزار بلاکچینی املاک تجاری سوئیس با نام «میا» است.

این گزارش که توسط راه پرداخت و با همکاری کنسرسیوم ققنوس ترجمه و منتشر شده است، شامل توضیحاتی درباره سوئیس ریل کوین، افرادی که آن را راه‌اندازی کردند و هدف از راه‌اندازی آن، ارزش‌هایی که این کوین به همراه دارد و ویژگی‌ها و چگونگی فعالیت آن و اطلاعات تکمیلی دیگری نیز می‌شود. در صورتی که چگونگی استفاده و بهره‌مندی از بلاکچین در حوزه املاک و مستغلات و نمونه کاربردی آن برایتان جذابیت دارد می‌توانید این گزارش را دانلود و مطالعه کنید.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش سوئیس ریل کوین با نام «سوئیس ریل کوین، توکن املاک و مستغلات»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.