راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

داتین در سه عنوان شغلی استخدام می‌کند

شرکت داتین، تولیدکننده نرم‌افزار و ارائه دهنده راهکارهای جامع بانکی و مالی در کشور، کارشناس پشتیبانی مشتریان، مدیر مشتری و کارشناس روابط عمومی استخدام می‌کند.

شرکت نرم‌افزاری داتیس آرین قشم (داتین) از شرکت‌های نرم‌افزاری پیشرو در ارائه محصولات و خدمات بانکداری، بیمه و پرداخت الکترونیکی است که با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری کاملا بومی در صنعت مالی، بانکی، بیمه و خدمات پرداخت کشور در زمره نقش‌آفرینان اصلی این صنعت به شمار می‌رود.

افراد واجد شرایط، اطلاعات فردی و سوابق کاری خود را به آدرس پست الکترونیک Info@dotin.ir ارسال کنند.

عنوان شغلی تحصیلات شرایط احراز
کارشناس پشتیبانی مشتریان فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر یا سایر رشته‌های مرتبط

فارغ‌التحصیل رشته‌های حسابداری، ریاضی، آمار و اقتصاد

آشنایی با حسابداری و زبان‌های برنامه‌نویسی

آشنایی با پایگاه داده و SQL

سابقه پشتیبانی نرم‌افزار

آشنایی با مفاهیم حوزه بانکی

دارای روابط عمومی و فن بیان قوی

پیگیر و صبور در برابر مشتریان

توانایی حل مسئله

توانایی کار گروهی

مدیر مشتری فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر (تمامی گرایش‌ها)، صنایع و مدیریت آشنایی با سامانه‌های نرم‌افزاری و سازمانی

مهارت در مدیریت پروژه

تجربه حداقل 2 سال کار در حوزه نرم‌افزار

توانایی کار گروهی

توانایی حل مسئله

مهارت ارتباطی بالا

آشنایی با حوزه بانکی (مزیت محسوب می‌شود.)

کارشناس روابط عمومی فارغ‌التحصیل رشته ارتباطات (تمامی گرایش‌ها) تجربه حداقل 2 سال کار در حوزه روابط عمومی

آشنایی با مفاهیم حوزه بانکی

آشنایی با فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی

دارای مهارت نوشتاری و گفتاری

دارای قدرت تجزیه و تحلیل مسائل و مسئولیت‌پذیر

علاقمند به توسعه شخصی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.