راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین دوره مسابقات کدنویسی مبهم در باشگاه کسب‌وکار دانشگاه شریف برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقات کدنویسی مبهم  چهاردهم آذر ماه در باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

دبیرخانه رویدادهای خاص حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (Sharif ICT) با همکاری باشگاه کسب و کار دانش بنیان (BOX)، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری سومین دوره مسابقات کد نویسی مبهم (Spagetti Contest) در آذر ماه سال جاری است.

هدف از برگزاری این مسابقه صرفاً یک رقابت فنی بین افراد نیست، بلکه قرار است در این رویداد دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان افزایش یابد و مهارت و دانش کسب شده در صنعت فناوری اطلاعات کشور مورد استفاده قرار گیرد و شرکت‌کنندگان مسابقه بعد از این رویداد وارد بازار کار کشور شوند.

در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد باید به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه‌ای به زبان C++ بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته‌ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.

مخاطبین برنامه دانشجویان و برنامه‌نویسان جهت شرکت در مسابقه و شرکت‌های فعال در حوزه برنامه‌نویسی جهت استفاده از خروجی‌های مسابقات هستند.

علاقه‌مندان تا 30 آبان ماه برای حضور در این رویداد فرصت دارند. جهت اطلاع از روند برگزاری مسابقه، قوانین و ثبت نام به وبسایت رویداد مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.