تجربه کاربری (User Experience) موبایل

چالشی برای ایجاد خلاقیت در طراحی درگاه‌های پرداخت

به تازگی چالشی در توییتر راه افتاده به نام چالش #درگاه-پرداخت که در آن، طراحان درگاه‌های موبایلی را بازطراحی می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند.

نخستین توییت را یکی از طراحان در این باره زد؛ هومن هاتفی، مدیر طراحی مجموعه اسنپ. او نوشت: «بیایم نسخه موبایلی یکی از درگاه‌های بانکی رو ریدیزاین کنیم.»

هدف هومن هاتفی از راه‌اندازی این کمپین این بوده که طراحان تفاوت را در درگاه‌های پرداخت ایجاد کنند. به گفته او به تازگی در جامعه طراحی حجم کنفرانس‌ها زیاد و حجم طراحی‌ها کم شده است. این کار باعث شد تا طراحان به صورت عملی ایده‌های خود را پیاده‌سازی کنند.

هدف این کمپین پیاده‌سازی این طرح‌ها نیست بلکه می‌خواهند طراحان ایده بگیرند، دید بازتری پیدا کنند و بتوانند طرح‌های مطلوب و خلاقانه‌ای را ارائه بدهند.

هاتفی می‌گوید از این کمپین بازخوردهای مثبتی گرفته و قصد دارد با انتشار ویدئویی تمام این طرح‌ها را از جنبه فنی بررسی کند.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

اتاق خبر راه پرداخت همه مطالب و خبر‌های مهم فین‌تک ایران را رصد و منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید