راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انتخابات کمیسیون فین‌تک نصر تهران 29 آبان ماه برگزار می شود

کمیسیون فین‌تک مطابق مصوبه اخیر هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و با هدف بررسی مشکلات و مسائل صنفی، ساماندهی بازار این حوزه و بهبود فضای کسب‌وکارهای فین‌تک تشکیل خواهد شد. انتخابات این کمیسیون 29 مهرماه از ساعت 14 تا 16 در ساختمان سازمان نصر تهران برگزار می‌شود.

ببینید: کمیسیون فین‌تک نصر با هدف بررسی مشکلات و مسائل صنفی این حوزه تشکیل می‌شود

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به دنبال آن است تا با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، فعالان کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات را به منظور شناسایی و کمک به رفع چالش‌های پیش‌روی آن‏ها گرد هم جمع کند.

بر اساس آئین‌نامه تشکیل کمیسیون‌های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، هر بخشی از بازار که حداقل ۷ کسب‌وکار فعال داشته باشد می‌تواند درخواست تشکیل کمیسیون تخصصی را به هیات‌‏مدیره ارائه دهد. بر اساس همین آیین‏‌نامه، تاکنون ۲۴ کمیسیون اعم از تخصصی و موضوعی از جمله کمیسیون‏‌های تجارت الکترونیکی، امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا)،‌ سخت‌افزار، صندوق‌های مکانیزه فروش، نرم‏‌افزارهای سلامت الکترونیک، بازی و سرگرمی‏‌های رایانه‌‏ای، عرضه‏‌کنندگان خدمات محتوایی و ارزش افزوده، در این سازمان تشکیل شده‌ است.

ماه گذشته و در چهل‌ویکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، اعضای کمیسیون بانکداری دیجیتال سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا را به عنوان رئیس منتخب این کمیسیون به هیات مدیره معرفی کردند که این انتخاب به اتفاق آرا به تصویب هیات مدیره رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.