راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محصول همکاری پارمیس و زبراسیا آماده معرفی به صنعت خرده‌فروشی کشور در نخستین نمایشگاه ایران ریتیل شو

مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز نهم تا دوازدهم آبان‌ماه امسال شاهد برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته است. نمایشگاهی که به‌عنوان نخستین تجربه جدی در این زمینه می‌تواند در توسعه شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنعت خرده‌فروشی کشور، نقش موثری را ایفا کند.

فناوری اطلاعات پارمیس و شرکت زبراسیا با مشارکت یکدیگر در اولین دوره از این نمایشگاه حضور پیدا کرده و راه حل مشترکی را رونمایی خواهند کرد. پارمیس با راهکار دانش‌بنیان خود با نام پارمیس 360 و مبتنی بر تکنولوژی RFID که توسط زبراسیا عرضه شده است در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

شرکت زبراسیا از سال 1381 به صورت کاملاً تخصصی در زمینه فناوری‌های بارکد، RFID و POS فعالیت دارد. این شرکت همواره کوشیده است تا به عنوان یک شرکت پیشرو در توسعه راهکارها و سیستم‌های شناسایی خودکار و جمع‌آوری داده‌ها، بهترین و کامل‌ترین مجموعه خدمات و محصولات تخصصی را در این زمینه، تأمین و ارائه کند.

پارمیس 360 اولین راهکار یکپارچه مالی مالتی پلتفرم و مبتنی بر کلود در ایران است که امکان بهره‌برداری از سخت‌افزارهای مختلف با سیستم عامل‌های متنوع را در اختیار کاربر قرار داده و علاوه بر کاهش هزینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امکان دسترسی از هر مکان و در هر زمان را در اختیار کاربر و مدیران صنعت خرده‌فروشی قرار می‌دهد. لازم به ذکر است یکپارچگی پارمیس 360 با تکنولوژی RFID، توانسته است علاوه بر موارد ذکر شده، باعث افزایش عملکرد، امنیت و یکپارچگی خرده‌فروشی‌ها شود.

این نمایشگاه که در تقویم نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز گنجانیده شده، با اهدافی مانند انتقال تجربیات داخلی و بین‌المللی و همفکری پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت مذکور و شرکت‌های فعال در این حوزه برگزار می‌شود که برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این رویداد به آن توجه ویژه‌ای دارند.

این رویداد از 9 الی 12 آبان ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و پارمیس در سالن 5، غرفه 11 حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.