راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

موج منفی نظرات درباره راه‌اندازی پروژه رمزارزی فیس‌بوک / به گفته جیمی دیمون، پروژه لیبرا هرگز راه‌اندازی نخواهد شد

جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی‌مورگان‌چیس، با ادعای اخیری که درباره لیبرا داشته است، نام خود را به فهرست رو به افزایش سیاست‌گذاران و رهبران صنعت افزود که نسبت به راه‌اندازی کریپتوکارنسی لیبرا فیس‌بوک تردید دارند.

دیمون که رهبری انجمن غیرانتفاعی «بیزینس‌روندتیبل» را نیز برعهده دارد، در کنفرانس نهاد مالی جهانی اعلام کرد که پروژه کریپتوکارنسی لیبرا هیچ‌گاه راه‌اندازی نخواهد شد. او همچنین گفت: «قطعا این پروژه راه‌اندازی نخواهد شد و در این خصوص من چیز دیگری برای گفتن ندارم.»

پس از کناره‌گیری تعدادی از شرکت‌های پرداختی از همکاری با انجمن لیبرا، دیمون عقیده خود را مبنی بر عدم راه‌اندازی این پروژه اعلام کرد. این شرکت‌ها عضو این انجمن شده بودند که کریپتوکارنسی فیس‌بوک را توسعه دهند.

پس از اعلام فیس‌بوک برای راه‌اندازی پروژه رمزارز خود، قانون‌گذاران دموکراتیک ایده‌هایشان مبنی بر ممنوعیت پیشرفت لیبرا را ارائه دادند. درواقع حرف حساب آنها این بود که فیس‌بوک قادر است مشکلاتی در زمینه ایجاد پولشویی و کنترل حریم خصوصی داشته باشد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، قرار است قبل از کمیته خدمات مالی مجلس، درباره این پروژه کریپتوکارنسی به سوالات قانون‌گذاران پاسخ دهد.

منبع: Payments source

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.