راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کنفرانس «توسعه نظام مالی در صنعت نفت» با هدف تسهیل مبادلات مالی مبتنی بر پلتفرم‌های نوظهور مالی ۲۰ آذرماه برگزار خواهد شد

کنفرانس «توسعه نظام مالی در صنعت نفت» به منظور معرفی ابزارهای نوین تأمین منابع مالی داخلی برای پروژه‌ها، تسهیل مبادلات مالی مبتنی بر پلتفرم‌های نوظهور مالی و مدیریت هزینه شرکت‌های اصلی تابعه وزارت نفت ۲۰ آذرماه برگزار می‌شود.

این کنفرانس با مشارکت چهار شرکت اصلی تابعه وزارت نفت، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران صنعت نفت، بازار پول‌و سرمایه و صنعت بیمه کشور از جمله صندوق توسعه ملی، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، بورس انرژی، بورس کالا، فرابورس ایران و بیمه مرکزی برگزار خواهد شد.

توسعه ظرفیت فین‌تک‌ها در مبادلات مالی نفت، به‌کارگیری ظرفیت اپلیکیشن‌های پرداخت در بخش مالی صنعت نفت، توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات به منظور افزایش مشارکت فین‌تک‌ها در مبادلات مالی نفت و توسعه ظرفیت بازار سرمایه در تأمین مالی پروژه‌های صنعت نفت از جمله محورهای کنفرانس توسعه نظام مالی در صنعت نفت خواهد بود.

در «کنفرانس توسعه نظام مالی در صنعت نفت» قصد بر این است تا با همکاری بانیان پروژه و پیمانکاران صنعت نفت از همه ظرفیت‌های موجود در بازار پول و سرمایه کشور شامل بانک‌ها، نهادهای ذیل سازمان بورس از جمله شرکت‌های تأمین سرمایه و بورس انرژی گامی مؤثر در جهت تأمین مالی پروژه‌های صنعت نفت برداشته شود. همچنین از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس معرفی ظرفیت فین‌تک‌های مبتنی بر بستر بلاکچین جهت ارائه راهکارهای موازی پول کاغذی برای مبادلات پولی حاصل از فروش نفت است. در این کنفرانس مسابقه و نمایشگاه جانبی Petrofin نیز با هدف به‌کارگیری پتانسیل استارت‌آپ‌های فین‌تک در صنعت نفت برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این لینک مراجعه  کنند. همچنین برای ثبت نام در در «کنفرانس توسعه نظام مالی در صنعت نفت» می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.