ویدیو کسب‌وکارها

مدیر امور مشتریان داتین از دغدغه‌های این شرکت می‌گوید / گزارش ویدئویی

ناصر عباسی، مدیر امور مشتریان شرکت داتین معتقد است پویایی موجود در این شرکت باعث شده آمادگی برای پاسخ به نیازهای مشتریان متنوع خود را داشته باشند. او می‌گوید: «نگاه ما به مشتریان از فرهنگ سازمانی و مدیریتی نشات می‌گیرد، با آنها روابط برادارانه تجاری داریم و دغدغه‌های آنها دغدغه‌های ماست.»

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

اتاق خبر راه پرداخت همه مطالب و خبر‌های مهم فین‌تک ایران را رصد و منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید