راه پرداخت؛ پرمخاطب‌ترین رسانه فین‌تک ایران

مدیر امور مشتریان داتین از دغدغه‌های این شرکت می‌گوید / گزارش ویدئویی

0

ناصر عباسی، مدیر امور مشتریان شرکت داتین معتقد است پویایی موجود در این شرکت باعث شده آمادگی برای پاسخ به نیازهای مشتریان متنوع خود را داشته باشند. او می‌گوید: «نگاه ما به مشتریان از فرهنگ سازمانی و مدیریتی نشات می‌گیرد، با آنها روابط برادارانه تجاری داریم و دغدغه‌های آنها دغدغه‌های ماست.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.