راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس چه می‌دانید؟

ماهنامه عصرتراکنش / چانگ‌پنگ ژائو در توئیتی، شایعات منتشرشده در مورد افشای اطلاعات احراز هویتی کاربران (KYC) این شرکت را تلاش برای اشاعه ترس، شک و عدم اطمینان یا FUD دانست. او گفت: «نباید اسیر FUD در مورد افشای اطلاعات شخصی کاربران شوید.

ما در حال بررسی این موضوع هستیم و اخبار جدید را به اطلاع‌تان خواهیم رساند. کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از مشاهده هشدارهای تقلبی که از تصاویر سلفی کاربران این صرافی با اسناد هویتی شخصی آنها منتشرشده بود، دچار ترس و وحشت شدند. می‌خواهیم این را به شما اطلاع دهیم که یک فرد نامشخص ما را تهدید کرده و درخواست ۳۰۰ بیت‌کوین در ازای لو ندادن ۱۰, ۰۰۰ عکس مشابه با اطلاعات احراز هویتی بایننس کرده است.

ما هنوز در حال بررسی این مورد برای معتبر بودن و ارتباط آن هستیم.» مدیرعامل این صرافی اضافه کرده که عکس‌های لو رفته همگی مربوط به تاریخ فوریه ۲۰۱۸ و زمانی بوده که بایننس از کمک یک شرکت سوم برای تأیید اطلاعات احراز هویتی کاربران در آن زمان به‌دلیل افزایش تقاضا استفاده کرده است.

بایننس از نظر حجم معاملات یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال است. این صرافی ماه گذشته در یک اقدام رقابتی ضد یکی دیگر از غول‌های بازار یعنی بیتمکس، پلتفرم معاملات مارجین خود را راه‌اندازی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.