راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین دوره «کنفرانس تهران هوشمند» با هدف دستیابی به روش‌های مدیریت هوشمند شهری برگزار می‌شود / 15 آبان‌ماه آخرین مهلت ارسال مقالات

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اولین دوره «کنفرانس تهران هوشمند» را همزمان با سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با مشارکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر،18 و 19 آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اولین دوره این کنفرانس با هدف ارتقای سطح علمی رویداد، دستیابی به روش‌های مدیریت هوشمند شهری و با تکیه بر روش‌های داده‌محور برگزار می‌شود.

در این کنفرانس، مقالات علمی-پژوهشی، تحلیلی، ترویجی یا کاربردی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. گزارش تجربه‌های موفق، معرفی و تحلیل مجموعه داده‌های شهری و نقد راهکارهای ایجاد شهر هوشمند نیز از جمله موضوعات مورد پذیرش مقالات در این کنفرانس خواهد بود.

داده باز و حکمروایی هوشمند شهری، آگاه سازی، آموزش و توانمندسازی شهروندان در حوزه شهر هوشمند، مشارکت ذینفعان، بهره‌وری و اقتصاد پایدار مبتنی بر داده، شهر نوآور و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه بر پایه داده از جمله محورهای اصلی این رویداد است.

همچنین از دیگر محورها می‌توان به کلان‌داده، داده کاوی و استخراج داده‌های سودمند و قابل اعتماد، شهر هوشمند و شاخص‌های ارتقای کیفیت زندگی در شهرها، توسعه پایدار و چالش‌های محیط زیست شهری اشاره کرد.

جابه‌جایی هوشمند، مدل‌سازی و تحلیل داده‌های حمل‌ونقل شهری، کاربردها و روندهای مبتنی بر هوش مصنوعی در خدمت شهر هوشمند نیز از محورهای مورد بررسی و تحلیل در این کنفرانس خواهد بود.

علاقمندان به شرکت در اولین دوره این کنفرانس می‌توانند تا 15 آبان‌ماه مقالات پژوهشی و علمی خود را حول محورهای تخصصی این رویداد برای دبیرخانه تهران هوشمند ارسال کنند.

نتایج داوری مقالات در روز پنج آذر ماه اعلام شده و مقالات برگزیده در افتتاحیه همایش ارائه و همچنین در مجلات علمی-پژوهشی داخلی نیز به چاپ خواهند رسید. علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به  سایت تهران هوشمند مراجعه کنند و یا با شماره 84169174 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.