راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهسازان فردا در مسیر اکوسیستم نوآوری / درباره علی حکیم‌جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / هلدینگ بهسازان فردا به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک ملت از معدود تجربه‌های موفق بانک‌های کشور در راستای ایجاد مجموعه‌ای برای پاسخ حداکثری به تمام نیازهای فناورانه بانک است؛ حالا هلدینگ بهسازان فردا با اینکه متعلق به بانک ملت است و تمرکز اصلی سرویس‌دهی آن نیز بر این بانک است، اما یکی از بزرگترین هلدینگ‌های فناوری اطلاعات کشور به حساب می‌آید.

این هلدینگ بزرگ این پتانسیل را در خود می‌بیند که درهای این قلعه بزرگ را به روی سایر بازیگران شبکه بانکی نیز باز کند تا آنها نیز از توانایی‌های آن بهره ببرند این تنها تغییر در این مجموعه نیست و بهسازان در چندین مشارکت تعجب برانگیز پای همکاری با رقبای اصلی خود در قالب ایجاد کنسرسیوم‌هایی نشسته است که نشان از تغییر نگاه‌ها در این هلدینگ دارد.

دکتر علی حکیم‌جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا تمام این تغییرات و تحولات را در راستای تمرکز همه جانبه این مجموعه بر نوآوری می‌داند و فلسفه توجه آنها بر نوآوری را در راستای رسیدن به بانک دیجیتال به معنای واقعی می‌داند و معتقد است برای رسیدن به بانک دیجیتال واقعی، دیگر یک بانک به تنهایی نمی‌تواند این مسیر را طی کند؛ چراکه بخش مهمی از این مسیر زیرساخت‌ها، پلتفرم‌ها و استانداردهایی است که باید مجموعه‌ای از بازیگران اصلی آن را رعایت کنند.

علی حکیم‌جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا
علی حکیم‌جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا

او همچنین عقیده دارد این همراهی جز با به اشتراک گذاشتن و همراهی بازیگران اصلی ممکن نخواهد بود. به همین منظور بود که هلدینگ بهسازان فردا در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۸ حضور پیدا کرد تا خودش را به اکوسیستم نوآوری نزدیک‌تر کند.

ببینید: جهرمی در بازدید از غرفه بهسازان فردا: محصولات حوزه کربنکینگ از نیازهای اساسی کشور است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.